40 minuten doen over een DVDquote:Op maandag 13 september 2010 08:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Niets kan tegen Usenet op. Ik heb 20MB/s en heb dan ongeveer in 40 min een dvd binnen. Heerlijk toch? Met torrents zou dat ongeveer 100 jaar duren
Niet iedereen heeft 120MB/squote:
Dit.quote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef Skonk het volgende:
Usenetecht voor mensen die ook nog inbellen.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Heichler het volgende:
[..]
Heel a.b.games.xbox360 wordt geblokkeerd
quote:
Ik heb het meerde keren geprobeerd, en wat een baggersysteem is dat zeg. Moet je eerst gaan kijken op FTD of de download die jij wil hebben er wel opstaat (retentie omgquote:
Ik heb op FTD gewoon een NZB-knopje. Dankzij NZBuddy, dus hoef nog geeneens zelf te zoeken. En ik heb zelden kapotte bestanden. Ja als je iets van 300 dagen oud gaat downloaden, is de kans groot dat het is beschadigd. Het is een kwestie van goed weten hoe Usenet werkt.quote:Op maandag 13 september 2010 10:06 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb het meerde keren geprobeerd, en wat een baggersysteem is dat zeg. Moet je eerst gaan kijken op FTD of de download die jij wil hebben er wel opstaat (retentie omg), daarna moet je zelf gaan zoeken omdat de NZBknop weg is gehaald bij FTD, vind je allemaal bestandjes die ongeveer zo heten: 5467AFYT4436.rar, zonder ook maar een .nfo bestand, dan ga je die maar proberen te downloaden, in de hoop dat het de goede is. Heb je hem binnen moet je hem repareren want hij staat er kapot op ( WTF
), en dan krijg je te horen dat hij hem niet helemaal kan repareren. Of het was het verkeerde bestand. Of hij is in het Spaans. Of er zit een wachtwoord op. Of het is een video met daarin gebrand slechte Nederlandse ondertiteling.
Dat is usenet voor je.
Als ik iets van 300 dagen oud download via torrents kan dat gewoon.quote:Op maandag 13 september 2010 10:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb op FTD gewoon een NZB-knopje. Dankzij NZBuddy, dus hoef nog geeneens zelf te zoeken. En ik heb zelden kapotte bestanden. Ja als je iets van 300 dagen oud gaat downloaden, is de kans groot dat het is beschadigd. Het is een kwestie van goed weten hoe Usenet werkt.
Kom opquote:Op maandag 13 september 2010 10:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Als ik iets van 300 dagen oud download via torrents kan dat gewoon.
"Het is een kwestie van goed weten hoe Usenet werkt" is ook iets wat vaak gezegd wordt, wat je dus eigenlijk bedoeld is "Usenet is inderdaad niet gebruiksvriendelijk"
Ik kon een tijdje terug niet meer via torrents downloaden, lukte gewoon niet meerquote:Op maandag 13 september 2010 10:15 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Kom op
Torrents zijn een prima systeem, maar usenet is veel effectiever. Het is dat ik via mijn provider maar 30 dagen retentie krijg, maar dankzij usenet downloadt iedereen toch een stuk sneller. Probeer het eens. Zo'n payserver vind ik overigens niks.
Je zal merken dat je niet terug wil. Met name als je een payserver hebt is het aanbod 1000x groter dan met torrents. Hoe vaak heb je niet dat een torrent geen seeds meer heeft
_!
Usenet is inderdaad niet voor elke digibeet en dat is nu juist de kracht ervan.quote:Op maandag 13 september 2010 10:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
"Het is een kwestie van goed weten hoe Usenet werkt" is ook iets wat vaak gezegd wordt, wat je dus eigenlijk bedoeld is "Usenet is inderdaad niet gebruiksvriendelijk"
Dan kan je er gewoon niet mee omgaan. Nooit last van gehad. Sowieso FTDquote:Op maandag 13 september 2010 10:06 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb het meerde keren geprobeerd, en wat een baggersysteem is dat zeg. Moet je eerst gaan kijken op FTD of de download die jij wil hebben er wel opstaat (retentie omg), daarna moet je zelf gaan zoeken omdat de NZBknop weg is gehaald bij FTD, vind je allemaal bestandjes die ongeveer zo heten: 5467AFYT4436.rar, zonder ook maar een .nfo bestand, dan ga je die maar proberen te downloaden, in de hoop dat het de goede is. Heb je hem binnen moet je hem repareren want hij staat er kapot op ( WTF
), en dan krijg je te horen dat hij hem niet helemaal kan repareren. Of het was het verkeerde bestand. Of hij is in het Spaans. Of er zit een wachtwoord op. Of het is een video met daarin gebrand slechte Nederlandse ondertiteling.
Dat is usenet voor je.
En dat zorgt ervoor dat het langzaamaan doodgaatquote:Op maandag 13 september 2010 10:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Usenet is inderdaad niet voor elke digibeet en dat is nu juist de kracht ervan.
Usenet, voor mensen die genoegen nemen met alleen populaire dingenquote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, voor mensen die gewoon op volle snelheid willen downloaden zonder 'Seed plz' te hoeven roepen.
Ik weet niet wat voor obscure dingen jij download, maar negen van de tien keer kan ik gewoon vinden wat ik zoek.quote:Op maandag 13 september 2010 10:22 schreef zquing het volgende:
[..]
Usenet, voor mensen die genoegen nemen met alleen populaire dingen
Het is ieder voor zich.Ik vind Usenet prettiger.quote:Op maandag 13 september 2010 10:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Noggeeneens zo obscuur, maar aangezien veel torrentsites zich richten op een bepaalde doelgroep is er meer te vinden voor een dergelijke doelgroep. En mijn scenereleases pak ik gewoon van een private trackerquote:Op maandag 13 september 2010 10:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor obscure dingen jij download, maar negen van de tien keer kan ik gewoon vinden wat ik zoek.
In dat geval kan ik je de "Rapidshare Auto Downloader" aanraden. Wie gaat er tegenwoordig nog zelf wachtenquote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik kon een tijdje terug niet meer via torrents downloaden, lukte gewoon niet meer
Toen heb ik een paar maanden een payserver gehad, nou dweilen met de kraan open is dat.
Heb toen maar een rapidshare account genomen, dat is nou pas chill downloaden.
Helaas best duur, en ik kan gelukkig weer met torrents downloaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |