Ze heeft het over een klein bobbeltje dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallenquote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef vizible het volgende:
als het eruitziet als een penis is het wel ranzig ja
Ik zag een tijdje geleden een programma waar een meisje hetzelfde had. Die kreeg een liposuctie behandeling en weg was het.quote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef Playyy het volgende:
[..]
Ja borsten en kontjes, want dat is algemeen bekend goed. Ik denk dat een andere ronding in de vorm van een uitstekende venusheuvel veel mensen ongemakkelijk doet voelen.
Je moet je kapotschamen en vooral weg blijven bij ons. Dat is het allerbeste voor de hele wereld, geloof me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef eNaSnI het volgende:
HeuveltjeDa's de Vaalserberg na een regenbui...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT... op geile pubers na zitten mensen niet constant naar je kruis te staren dunkt me..
tvpquote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Playyy het volgende:
[..]
Camera ligt aan de opladerik zal hem posten. Morgen denk ik
Dus jij vind het wel lelijk en insueert hier eigenlijk mee dat ik ook liposuctie zou moeten overwegen?quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden een programma waar een meisje hetzelfde had. Die kreeg een liposuctie behandeling en weg was het.
quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet je kapotschamen en vooral weg blijven bij ons. Dat is het allerbeste voor de hele wereld, geloof me.Waarom zo sarcastisch, ik zit hier serieus meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat het wel meevalt en dat je je niet hoeft te schamen, Naja, ik zie het morgen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:19 schreef Playyy het volgende:
[..]
Waarom zo sarcastisch, ik zit hier serieus mee
Ik heb nooit echt strakke kleding aan, dus dan kan je het ook niet zien.quote:Op zondag 12 september 2010 23:22 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt en dat je je niet hoeft te schamen, Naja, ik zie het morgen.
Ik bedoel; Heb je er ooit vervelende opmerkingen over gehad?
Ik heb je mijn antwoord al in een eerdere post gegeven. En alsnog vraag je of je er 'stiekem voor moet schamen'. Waarom zou je dat doen? Waarom zou je inzitten over iets waar je niks aan kan doen?quote:Op zondag 12 september 2010 23:19 schreef Playyy het volgende:
[..]
Waarom zo sarcastisch, ik zit hier serieus mee
Andere meisjes hebben misschien dikkere benen of heupen die meer uitsteken, waardoor hij wegvalt.quote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef Playyy het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt strakke kleding aan, dus dan kan je het ook niet zien.
Maar vroeger toen ik wel eens ging zwemmen met vriendjes en vriendinnetjes wel. Gingen ze roddelen en dingen zeggen als "Sarah heeft een bobbel in haar bikini!"
Voor eeuwig getraumatiseerd, natuurlijk
Dit ja! Het is best welquote:Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef Self-Catering het volgende:
Ff serieus. Ik vind dit boem mooi
Nou, als ze gewoon een zwarte bikini had aangetrokken ofzo, viel het hartstikke mee, maar die blauwe opgelichte vlek lijkt ent of er echt een rond knobbeltje op zitquote:
Eh nee, dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:18 schreef Playyy het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel lelijk en insueert hier eigenlijk mee dat ik ook liposuctie zou moeten overwegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |