Nou post die foto eens sherlockquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Het beagle hoofd past exact op een google search plaatje van een foto van zo'n beagle pup en met 1 fotoshop filter ziet ie er ook exact hetzelfde uit. Dan zal die illustere laatste stap vast een ware fotokopie ervan Painten zijn geweest
Maar nu voel ik me ook weer zo'n stalker detective dus het zal verder wel goed zijn
Die indruk werkt het wel een beetje hè.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Het beagle hoofd past exact op een google search plaatje van een foto van zo'n beagle pup en met 1 fotoshop filter ziet ie er ook exact hetzelfde uit. Dan zal die illustere laatste stap vast een ware fotokopie ervan Painten zijn geweest
Maar nu voel ik me ook weer zo'n stalker detective dus het zal verder wel goed zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Misschien moet je die andere paints maar eens beter ond e de loep nemenquote:Op maandag 13 september 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er na PM wisseling zo goed als zeker van dat het geen photoshop filter was
Er is me precies uitgelegd hoe het tot stand is gekomen en er is geen photoshop aan te pas gekomen. En ook geen filter. Overigens heeft diegene meer dan alleen deze paint ingezonden en ook daaraan is te merken dat diegene goed kan paintenEn daar lijkt het totaal niet op een filter.
Dus laten we uitgaan van de eerlijkheid, ik denk dat we dan goed zitten in dit geval.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die indruk werkt het wel een beetje hè.Kijk eens wat ik zelf gepaint heb! Urenlang werk!
[ afbeelding ]Wat wordt daar nu mee gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje valsspelen![]()
Oh oke.quote:Op maandag 13 september 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er na PM wisseling zo goed als zeker van dat het geen photoshop filter was
Er is me precies uitgelegd hoe het tot stand is gekomen en er is geen photoshop aan te pas gekomen. En ook geen filter. Overigens heeft diegene meer dan alleen deze paint ingezonden en ook daaraan is te merken dat diegene goed kan paintenEn daar lijkt het totaal niet op een filter.
Dus laten we uitgaan van de eerlijkheid, ik denk dat we dan goed zitten in dit geval.
We zitten niet 24/7 klaar om de inzendingen te plaatsen die binnenkomen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt mijn tekening niet geplaatst?
Mjah. Het is wel erg jammer dat dit allemaal moet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moet je die andere paints maar eens beter ond e de loep nemen
oke, sorry voor mijn ongeduldigheidquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:39 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten niet 24/7 klaar om de inzendingen te plaatsen die binnenkomen.
Gaan we straks weer verder mee, er moet ook nog gewerkt en geslapen worden
[..]
Mjah. Het is wel erg jammer dat dit allemaal moet.
Ik ga nog wel eens PMen later vandaag. Het is wat lastig om zo'n wedstrijd te organiseren als je daarna elke inzending moet gaan zitten uitpluizen. Maar komt goed, ik ga weer contact opnemen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vectorafbeeldingquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:06 schreef GameGirl20 het volgende:
Zoiets noemen ze normaal gesproken vector art
Ja, toch!?quote:
Je mag er maximaal 3 inzenden, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:03 schreef GameGirl20 het volgende:
Mag je ook een simpele en een 'verbeterde' versie in leveren? ik kan niet kiezen tussen twee stijlen
Er is weer een zwikkie geplaatst inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef Maisnon het volgende:
Hey weer nieuwe inzendingen
Ik hoop dat Ensaf een muizenpaint maakt
Hij deed me een beetje denken aan Bill Plympton's "Dog"quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Zending 48!
Ik moest gewoon verschrikkelijk hard lachen om die tekening.
In Paint kun je niet met vectors werken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:06 schreef GameGirl20 het volgende:
Zoiets noemen ze normaal gesproken vector art
Daar is ook gister al een PM over gestuurd om even na te vragen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Moira. het volgende:
Oh en inzending 49 lijkt mij ook meer op een 'vervaagd en vervolgens met zwart lijntje overgetrokken' plaatje.
Boes intro plaatje:
[ afbeelding ]
Inzending 49:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vote me for president!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Het beginnen van je campagne kan je beter zo vroeg mogelijk doen.quote:
True, truequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is ook gister al een PM over gestuurd om even na te vragen.
Laat het maar even aan ons over, voordat er gestemd gaat worden zullen we nog even met een aantal inzenders overleggen. En straks bij het stemmen stem je dan gewoon op tekeningen waar je niet aan twijfelt qua 'echtheid', toch?
werkt in elk geval in FFquote:Op maandag 13 september 2010 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit een ander topic:
[..]
[..]
Geen idee of het werkt, moderators kunnen alles gewoon volgen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:24 schreef Maisnon het volgende:
Maar Greys, als het een issue wordt, checken jullie dus op het eind de Paints nog?
Ik heb geen zin om er verder heisa over te maken, maar er zitten er minstens 4 tussen die overgepainte plaatjes zijn (je kan gewoon het plaatje eronder zien zitten). En dan hou ik er vanaf nu ook over op
Kortom, er wórdt al over overlegdquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is ook gister al een PM over gestuurd om even na te vragen.
Laat het maar even aan ons over, voordat er gestemd gaat worden zullen we nog even met een aantal inzenders overleggen. En straks bij het stemmen stem je dan gewoon op tekeningen waar je niet aan twijfelt qua 'echtheid', toch?
Je wekt echt enórme verwachtingen nu, dat begrijp je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben nog bezig gaat nog wel een paar dagen duren
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben nog bezig gaat nog wel een paar dagen duren
Die heeft er dus geen meer nodigquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:15 schreef Moira. het volgende:
Inzending 50 (luiaard) en 52 (wasbeer) zijn echt gewéldig!
Volgens mij komen ze ook van dezelfde hand (iemand met een tablet)
Dat is idd ook wat ik denkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |