Ter illustratie, dit zijn al je opties:quote:Op maandag 13 september 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat las ik, maar ik dacht misschien kan senesta of Greys even bevestigen dat dat programma inderdaad ook gebruikt mag worden.
Welke?quote:Op maandag 13 september 2010 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]zoek eens dat Harajuku plaatje voor me.
omdat een reserve well handig isquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Waarom zou je meedoen als je al een tablet hebt?
Heb ik ook hoor, ben een photoshopmensquote:Op maandag 13 september 2010 09:39 schreef Ireth het volgende:
Ggrrmm... heb ik al zulke mooie dierentekeningen staan, mogen die weer niet omdat het niet in paint is gedaan...
* Ireth slingert Paint aan... maar verwacht niet te veel daarmee...
Neem aan van wel.quote:
Rustig aan, 4 oktober is nog ver weg.quote:Op maandag 13 september 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren!
Er staan nog zeker 10 inzendingen weer klaar om te plaatsen, maar dat lukt me vanaf het werk nu niet, dus dat wordt vanavond. Of misschien heeft Senesta tijd vandaag, maar geen zorgen dus als je inzending er nog niet bij staat, dat komt dan later vandaag goed!
Preciesquote:Op maandag 13 september 2010 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rustig aan, 4 oktober is nog ver weg.
Inderdaad! Ooow dat gaat heel moeilijk worden.quote:Op maandag 13 september 2010 12:51 schreef iBenny het volgende:
Er zitten nu al geniale paints tussen
Is er wel een maximum of kun je zo vaak meedoen als je wil?quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Meerdere keren inzenden mag!
Echter, je kunt maar in één categorie winnen.
Dus mocht er iemand heel toevallig in twee categorieën winnen, dan wint diegene alléén in de categorie die het hoogst in het rijtje categorieën staat. Voorbeeld: wint diegene bv in categorie 2 en in categorie 4, dan krijgt diegene de prijs voor categorie 2.
En in categorie 4 wint dan de tweede plaats.
Zo, ik heb nog nooit zo vaak het woord 'categorie' gebruikt als vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |