We hebben het even besproken en we willen max 3 inzendingen aanhouden omdat we willen voorkomen dat straks iemand er 20 in gaat sturen of zoquote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is er wel een maximum of kun je zo vaak meedoen als je wil?
Heh, stonden er nou net nog 20 klaar.quote:Op maandag 13 september 2010 13:37 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben het even besproken en we willen max 3 inzendingen aanhouden omdat we willen voorkomen dat straks iemand er 20 in gaat sturen of zo
Tof.quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Meerdere keren inzenden mag!
Echter, je kunt maar in één categorie winnen.
Dus mocht er iemand heel toevallig in twee categorieën winnen, dan wint diegene alléén in de categorie die het hoogst in het rijtje categorieën staat. Voorbeeld: wint diegene bv in categorie 2 en in categorie 4, dan krijgt diegene de prijs voor categorie 2.
En in categorie 4 wint dan de tweede plaats.
Zo, ik heb nog nooit zo vaak het woord 'categorie' gebruikt als vanavond
hoezo voorspelbaar dan?quote:
Het is natuurlijk wel makkelijk voor users onderling af te spreken dat ze op elkaar stemmen....quote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Sok. het volgende:
Als Maisnon geen tablet wint is dit een corrupte competitie.
Ja, maar dat zou niet mogen en daar ben ik ook bang voor bij zo'n stem wedstrijdquote:Op maandag 13 september 2010 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel makkelijk voor users onderling af te spreken dat ze op elkaar stemmen....
Zei ze.quote:
Als ik em win mag ze em hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 15:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zei ze.
En niks onderling afspreken. Maisnon is de creatiefste user van dit forum.
Haar tablet is net kapot gegaan en ze verdient gewoon een nieuwe
Doe even normaalquote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Sok. het volgende:
Precies.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef RenRen- het volgende:
Mja. Wie wint, wint hoor. Ik hoop vooral dat het eerlijk gaat, daar gaat het mij om.
Een tekening heeft iig niets te vrezen...niemand gaat daar aan tippen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou niet mogen en daar ben ik ook bang voor bij zo'n stem wedstrijd
De smaak van de stemmende users bepaalt!quote:Op maandag 13 september 2010 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een tekening heeft iig niets te vrezen...niemand gaat daar aan tippen.
Die met paarden.
Wat een rare opmerkingquote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Sok. het volgende:
Ik zou niet weten hoe je dat met paint zou moeten doen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Nummer 47 is mooi. Maar die kan toch nooit met paint zijn gemaakt?
Dat idee heb ik meer bij die paarden...echt holy crap zo mooiquote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Nummer 47 is mooi. Maar die kan toch nooit met paint zijn gemaakt?
Ik denk met die verfspuit en dan langzaam de tint veranderen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je dat met paint zou moeten doen.Maar dat kan ook aan mij liggen.
Is dat eigenlijk niet oneerlijk?quote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die kat is misschien met de paint van Windows 7 gemaakt, die is veeel uitgebreider dan de originele met zachte brushes en transparantie enzo.
Wooh! Dat ziet er wel fancy uitquote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die kat is misschien met de paint van Windows 7 gemaakt, die is veeel uitgebreider dan de originele met zachte brushes en transparantie enzo.
Beetje wel, want de mensen met Mac die paintbrush gebruiken, mogen ook sommige opties niet gebruiken.quote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet oneerlijk?
Sommige mensen hebben niet zo'n uitgebreide paint natuurlijk.Dan kan je gewoon minder.
Heb ook win 7 paint maar heb alleen de functies gebruikt van de vorige versies en dacht ook dat het misschien niet mochtquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet oneerlijk?
Sommige mensen hebben niet zo'n uitgebreide paint natuurlijk.Dan kan je gewoon minder.
Dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, het is wel Painten als je niks anders dan Windows 7 hebt dan heb je geen keus
Ik ga m'n best doen!quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
De een heeft weer een andere versie van Paint dan de ander.
Weer een ander heeft een tekentablet tot zijn/haar beschikking.
Daar moeten we niet te moeilijk over doen.
Als het maar in Paint gemaakt is. We kunnen het toch niet tot in detail gaan checken.
We gaan hierbij uit van jullie eigen eerlijkheid en de lol in het maken van dit soort paints en deze competitie
Om het niet alléén te laten gaan om 'Wie heeft er nou echt de allermooiste tekening' hebben we de andere vier categorieën ook in het leven geroepenDus echt iedereen heeft kans.
Ik mis trouwens nog wel flink wat 'pruts-tekeningen', want categorie 5 is eigenlijk nog niet vertegenwoordigd als ik het zo zie, wat een talent!Dus krabbelaars, doe ook een poging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |