Staat niks over in de OP, maar ik denk het niet. Welkom trouwensquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef wannabibi het volgende:
hooi
ik heb een vraag, mag je ook meerdere inzendingen inzenden?
quote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef senesta het volgende:
Hierbij het verzoek voor degene die nog ingezonden hebben om jullie inzendingen naar zowel Greys als mij te PM-en, dus naar ons beiden![]()
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef wannabibi het volgende:
hooi
Dat stond ook in de OP hequote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef senesta het volgende:
Hierbij het verzoek voor degene die nog niet ingezonden hebben om jullie inzendingen naar zowel Greys als mij te PM-en, dus naar ons beiden![]()
Alvast bedankt!
Ja, is ook zo maar Greys krijgt momenteel heel veel alleen op haar PM binnen en ze plaatst ze met liefde maar het is handiger als we het een beetje kunnen verdelen. Ook als Greys even niet aanwezig is bijvoorbeeld.quote:
Dan kan het nogmaals benadrukken vast geen kwaadquote:Op zondag 12 september 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, is ook zo maar Greys krijgt momenteel heel veel alleen op haar PM binnen en ze plaatst ze met liefde maar het is handiger als we het een beetje kunnen verdelen. Ook als Greys even niet aanwezig is bijvoorbeeld.
Er staat:quote:Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom staat er geen regel bij dat je niet mag kopiëren? Je moet toch zelf tekenen?
dus ik ging er van uit dat men dan snapt dat je ZELF moet paintenquote:Ja, blabla, en nu?
Nu ga je enorm je best doen op een mooie/hilarische/prutserige/ontroerende paint
quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef wannabibi het volgende:
hooi
Daar ging ik net op reagerenquote:
Waarom wint dan degene die 2 is in de 4e categorie en niet andersom?quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Meerdere keren inzenden mag!
Echter, je kunt maar in één categorie winnen.
Dus mocht er iemand heel toevallig in twee categorieën winnen, dan wint diegene alléén in de categorie die het hoogst in het rijtje categorieën staat. Voorbeeld: wint diegene bv in categorie 2 en in categorie 4, dan krijgt diegene de prijs voor categorie 2.
En in categorie 4 wint dan de tweede plaats.
Zo, ik heb nog nooit zo vaak het woord 'categorie' gebruikt als vanavond
Inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar wij mochten kennelijk niet mee overleggen
Omdat we dat net bepaald hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom wint dan degene die 2 is in de 4e categorie en niet andersom?
(dus de winnaar krijgt zijn prijs voor categorie 4 en de 2e van categorie 2 wint de prijs.
En anderen wilden er weer graag meer inzenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |