Hihiquote:Op maandag 13 september 2010 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mooi hè, mensen die denken dat je tegen hen praat
huh verklaar je nader??/ snap niks van deze post of ligt het aan mijquote:Op maandag 13 september 2010 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mooi hè, mensen die denken dat je tegen hen praat
WJ dacht dat Laysa hem beterschap zat te wensen terwijl ze gewoon Teun quotte.quote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh verklaar je nader??/ snap niks van deze post of ligt het aan mijdat ik er niks van snap.
ooh, was dat het, nu begrijp ik hetquote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ dacht dat Laysa hem beterschap zat te wensen terwijl ze gewoon Teun quotte.
okequote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ dacht dat Laysa hem beterschap zat te wensen terwijl ze gewoon Teun quotte.
da's aardig van je.quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Laysa het volgende:![]()
nog ff de woonkamer stofzuigen en dan een mut aardappelen schillen
ga ik net weg, komt die rechtse flapdrol weer aanbeffen..quote:Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef Jian het volgende:
Antisemitische prenten Willy Vandersteen
BRUSSEL - De Belgische striptekenaar Willy Vandersteen, de auteur van Suske en Wiske, heeft in de oorlogsjaren antisemitische spotprenten getekend![]()
Dat vraagt om een fatwa; stenigen die man![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Vandersteen__.html
Je begreep de boodschap dus linkse slaplulquote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga ik net weg, komt die rechtse flapdrol weer aanbeffen..
doeg
Doe ik tochquote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
Hey doe eens lief tegen m'n linkse homie
quote:‘Googlen beschadigt hersenen’
LONDEN - Informatie opvragen via Google is slecht voor je hersenen. Door te veel hulp te bieden bij het zoeken naar informatie, kan er hersenbeschadiging ontstaan.
Dit claimt de Britse schrijver Nicolas Carr, auteur van het boek ‘The Shallows: What the Internet is Doing to Our Brains’. Onlangs sprak hij met de BBC over dit fenomeen.
“Zoekmachines geven ons bijna direct de gevraagde informatie, waardoor onze hersenen de capaciteit om informatie op te slaan, kunnen verliezen”, aldus Carr. “Onze hersenen worden hierdoor niet goed genoeg geprikkeld en getraind.”
Moeilijker
Volgens Carr moeten zoekmachines moeilijker te gebruiken worden, een theorie die pal tegenover de gedachtegang achter websites als Google staat. Deze websites zijn juist zo gemakkelijk en gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt.
“Op veel gebieden bewonder ik Google, maar ik ben van mening dat ze een beperkt beeld hebben wat betreft de manier waarop we onze hersenen moeten gebruiken”, gaat Carr verder. “Alles moet zo snel en zo gemakkelijk mogelijk, maar op die manier worden de hersenen steeds luier.”
Eerder onderzoek
Tijden veranderen blijkbaar snel, want Carr's bevinden staan pal tegenover onderzoek van de universiteit van Californië, van twee jaar geleden. Daaruit kwam naar voren dat Googlen juist positieve effecten voor de hersenen heeft.
Graaf jij hem op?quote:Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef Jian het volgende:
Antisemitische prenten Willy Vandersteen
BRUSSEL - De Belgische striptekenaar Willy Vandersteen, de auteur van Suske en Wiske, heeft in de oorlogsjaren antisemitische spotprenten getekend![]()
Dat vraagt om een fatwa; stenigen die man![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Vandersteen__.html
Fijne avond wj!quote:Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
![]()
![]()
groeten aan coos, sourie, fann en al die anderen die hier niet meer komen. laten we er niet te veel op in gaan want dat vindt pietjeeen slecht idee (gaat waarschijnlijk ten koste van de nog resterende groepsdynamiek haha).
ik wil ook remlof nog de groetjes doen en al die anderen die het wel goed bedoelen![]()
ik stop er mee voor vandaag. tot snel en kusjes aan lang niet iedereen![]()
fijne dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |