ik dacht altijd dat ie alleen maar keyboards had op z'n soloplaten, maar hij heeft er gewoon een hele band bij!
het klinkt echt super, minstens net zo goed als Yes zelf!
wel grappig, sommige stukjes herken ik uit z'n solospot van de Yessongs video/plaat
als je een beetje van progrock en van toetsen houdt dat vind je dit zeker geweldig
ach ja.. de meeste mensen zullen wel niet weten waar ik het over heb.. maar ik moest het effe kwijt
quote:zou goed kunnen
Op donderdag 23 mei 2002 16:47 schreef Zander het volgende:
Ik heb de vinyl-lp, dit is inderdaad een van zijn betere platen. Volgens mij speelt half Yes ook op deze lp mee. Ook wel aan te raden uit de categorie Yes-solo-platen: "The Steve Howe album", maar vermijdt Steve's lp 'Beginnings' als de zwarte pest, want daar zingt hij op vrijwel elk nummer.
vorig jaar heb ik 'em op z'n solotour in 013 gezien, dat was ook super
ik heb verder eigenlijk geen solowerk van 'em, maar het is zeker wel mn favoriete gitarist
quote:je bedoelt die live cd van hun of niet?
Op donderdag 23 mei 2002 17:02 schreef Yes het volgende:
Als je Rick op zijn best wilt horen, moet je de keyboardsolo van de cd "Anderson, Bruford, Wakeman and Howe ff downloaden.
Vooral het 2e gedeelte van de solo "Catherine Parr" genoemd, heeft veel indruk op mij gemaakt.
dat nr staat ook op deze plaat btw
quote:En is, wonder boven wonder, voor de zoveelste keer weer eens terug op het Yes-honk!
Op donderdag 23 mei 2002 16:41 schreef edsuit het volgende:
(Rick Wakeman is een toetsenist, heeft een aantal jaar bij de band Yes gezeten
Ik zal em wel een keer naar Fok! sturen
Die is prachtig
Journey to the centre of the earth trouwens ook.
quote:haha ja, je gelooft het niet
Op donderdag 23 mei 2002 21:58 schreef MuadDib het volgende:En is, wonder boven wonder, voor de zoveelste keer weer eens terug op het Yes-honk!
quote:nou je kan zeggen wat je wilt maar spelen kan 'ie
Op donderdag 23 mei 2002 22:16 schreef blieblie het volgende:
Wheheh, Rick Wakeman....
Een vriend van me is daar MEGA-fan van.
Echt helemaal verslaafd (we hebben ooit een DVD zitten kijken van een concert, en ik heb me heeeeelemaal ziek gelachen om die vent)
quote:Ej
Op donderdag 23 mei 2002 22:18 schreef Zworld het volgende:
King Arthur and the Knights of the round tableDie is prachtig
![]()
Journey to the centre of the earth trouwens ook.
quote:Hij is de snelste pianospeler ter wereld (schijnt).
Op zaterdag 25 mei 2002 22:57 schreef edsuit het volgende:[..]
haha ja, je gelooft het niet
'kan niet wachten tot ze weer naar de lage landen komen
[..]nou je kan zeggen wat je wilt maar spelen kan 'ie
quote:Ik weet het wel zeker
Op vrijdag 21 juni 2002 15:33 schreef blieblie het volgende:
hij gaat weer terug naar YES en hij vertelde mij dat ze misschien ook in Nederland zouden komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |