Het is niet zo heel groot en zit precies aan de bovenkant van haar kopje, midden tussen de oortjes zegmaar. Je kan het niet met het blote oog zien, ik kwam erachter toen ik haar kopje kriebelde en dat bultje voelde zitten.quote:Op zondag 12 september 2010 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Hoe groot is het en waar zit het? Kun je het met het blote oog zien?
Niet ?quote:Op zondag 12 september 2010 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik twijfel. Onze kat heeft ook zo'n bultje, maar zij is toch al zeker een jaar of tien en dan is zo'n onschuldig vetbultje niet zo raar. Bij een kitten die nog zo jong is, zou ik er toch door een dierenarts naar laten kijken.
En als het een abces zou zijn, wat ik niet denk, klopt het niet dat dit meestal vanzelf over gaat.
quote:Op zondag 12 september 2010 11:55 schreef Hitomi het volgende:
Het is net zo hard als de rest van haar schedeltje en is niet verplaatsbaar. Volgens mij doet het haar niet echt zeer als je het aanraakt (ook al heb ik er nog niet echt druk op gezet, alleen heel voorzichtig erover heen geaaid).
Tekenbeet lijkt me niet toch? Ze is nog nooit buiten geweest, alleen in een reismandje toen ze hier kwam en naar de DA en terug.
Dan lijkt het me sterk dat het een abces is waar je meteen naar moet laten kijken. Als ze niet buiten komt is een teek niet waarschijnlijk, en die had je dan vast ook gezien als hij nog op haar zat.quote:Op zondag 12 september 2010 12:05 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb net even erop gedrukt - het doet geen zeer.
Dat kan in jullie geval wel zo zijn geweest, maar het is zeker geen algemene regel dat alle abcessen meestal vanzelf overgaan.quote:Op zondag 12 september 2010 10:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet ?
Onze kater had een groot abces, naar de dierenarts gegaan en die zei dat het niet noodzakelijk was om dit te behandelen ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |