Heb op nr 101 gewoond, in die gele flat net na die rotondequote:Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef lynda het volgende:
Bekende straten
Laan van Bath een en ander aan vrienden wonen
Het is geweldigquote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Bart het volgende:
Woohoo, met de nieuwe layout kan je een standaard-PI instellen.
Ja, veel te vroeg. Sinds half zes al wakker.quote:
ik heb je niet wakker gebelt toch?quote:Op maandag 13 september 2010 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg. Sinds half zes al wakker.
Geen idee, misschien te vroeg gaan slapen ofzo. Ik vergeet steeds dat ik na een uur of 6 wel uitgeslapen ben.quote:Op maandag 13 september 2010 08:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb je niet wakker gebelt toch?![]()
hoe ken dat je zo vroeg bent?
ach.... ik lag gister om 10 uur in mn bed... maar had zoals gewoonlijk moeite net opstaanquote:Op maandag 13 september 2010 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, misschien te vroeg gaan slapen ofzo. Ik vergeet steeds dat ik na een uur of 6 wel uitgeslapen ben.(En normaal kan ik me dan nog wel een keer extra omdraaien en er nog eens 6 uur aanplakken, maar dat ging dus niet.
)
Oh well, de hele ochtend de tijd om te ruimen dus.
wat voor wedstrijd?quote:Op maandag 13 september 2010 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, zal ik een nieuw schaap gaan painten en meedoen aan de wedstrijd?![]()
wij willen de inzending zien!!!!quote:
Komt vanzelf in het inzendingentopic.quote:Op maandag 13 september 2010 09:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wij willen de inzending zien!!!!
gaaf!quote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt vanzelf in het inzendingentopic.Het is ongeveer hetzelfde schaap als in de OP, alleen nu met iets meer kleur op de achtergrond.
*Gaat voor de "leuk geprobeerd, maar lijkt nergens op"-prijs*
nu maar hopen dat je wint!quote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt vanzelf in het inzendingentopic.Het is ongeveer hetzelfde schaap als in de OP, alleen nu met iets meer kleur op de achtergrond.
*Gaat voor de "leuk geprobeerd, maar lijkt nergens op"-prijs*
Nah, was gewoon geinig om aan mee te doen.quote:
dat is waar. maar je hebt wel eens geluk dat je zoiets wintquote:Op maandag 13 september 2010 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, was gewoon geinig om aan mee te doen.
Maar nu wordt er gestemd, geen random trekking.quote:Op maandag 13 september 2010 09:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat is waar. maar je hebt wel eens geluk dat je zoiets wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |