die gast ja, er zijn foto's van maar die heb ik helaas niet in mijn bezit.quote:Op zondag 12 september 2010 04:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ezechielk? Doe Graseter dus de sterktelijke greotjens van me en zeg dat er meer mensen zijn daar.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 12 september 2010 04:42 schreef Baalhaar het volgende:
Oké dat was alweer mijn dagelijkse bijdrage aan het nachtbagger topic. Morgen maar weer me kater zien te handelen.
Trusten iedereen!
Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan gaat beleven als ik zal doen.quote:
Honing ja, het gaat van 'naam' -> 'persoonlijke afkorting' -> 'honing' -> blablabla all the way naar 'paarmaatje' dus je hebt je eerste stap al gezet. Keep workin' it, velen gingen jou voor, geluk is de wereld nog niet uit.quote:
Wat een vreemde situatie trouwens, mijn hosselskills irl falen eigenlijk nooit, dus bij FOK!sters moet het helemaal makkelijk zijn. En Graseter zijn skills zijn een subset van die van mij dus ja dus dus dus ja nu weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 12 september 2010 04:42 schreef baggerbart het volgende:
[..]
die gast ja, er zijn foto's van maar die heb ik helaas niet in mijn bezit.
Je krijgt tevens de kusjes van graseter
slaap ze spaulding,quote:
En je veracht nog een reactie ook zeker.quote:Op zondag 12 september 2010 04:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga slapen![]()
welterusten iedereen, of Goedenmorgen iedereen![]()
ik heb een geweldige nacht gehad![]()
Gegroet!
Ow kutquote:Op zondag 12 september 2010 04:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is geen uitslapen meer als je vanmiddag rond een uurtje of 2,3,4 wakker word, das meer slaap inhalen of ontnuchteren.
Waar ???? IK EERST !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |