De beste dingen in het leven zijn gratis. Die kippen mooi laten liggen dan en meteen voor de kuikens gaan, zoals de TT al liet doorschemeren.quote:Op zondag 12 september 2010 02:06 schreef Rectum het volgende:
Dit riekt inderdaad naar oplichting. Voor twee euro krijg je slechts een bescheiden stukje kipfilet, laat staan een ganse kip voor ¤ 0,25.
quote:Op zondag 12 september 2010 02:05 schreef Oceanview het volgende:
ik ben slapen greotjens aan beach![]()
en de rest
Eerst foto om te beoordelen.quote:Op zondag 12 september 2010 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
15 Romy's voor 1 euro of 15 euro's voor 1 Julia?
Ik denk dat het gewoon iemand is die zijn besmette vee snel kwijt probeert te raken. Blijkbaar is winst belangrijker dan de volksgezondheid.quote:Op zondag 12 september 2010 02:06 schreef Rectum het volgende:
Dit riekt inderdaad naar oplichting. Voor twee euro krijg je slechts een bescheiden stukje kipfilet, laat staan een ganse kip voor ¤ 0,25.
Een degelijke Romy, Ashley, Melissa of Kim vind je tegenwoordig in de betere uitgaansgelegenheid in je buurt. Enige pre-rekwisieten zijn de belofte voor een glas water (breezers zijn overrated) en smooth talk en moves. Achteraf laat je haar dat glas water halen, en ondertussen ga jij op zoek naar een Julia die je in de smaak valt.quote:Op zondag 12 september 2010 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
15 Romy's voor ieder 1 euro of 15 euro's voor 1 Julia?
Het RVV is inmiddels op de hoogte. Wellicht kunnen zij dit soort misstanden aanpakken.quote:Op zondag 12 september 2010 02:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon iemand is die zijn besmette vee snel kwijt probeert te raken. Blijkbaar is winst belangrijker dan de volksgezondheid.
Dan ben je uiteindelijk toch blij dat er "In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie." op dit forum staat. Hard aanpakken dit soort volk.quote:Op zondag 12 september 2010 02:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het RVV is inmiddels op de hoogte. Wellicht kunnen zij dit soort misstanden aanpakken.
Teveel dierenquote:Op zondag 12 september 2010 02:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
een paard, 56 kippen en 71 koeien.
edit - Omdat het te laat is
Je moet er niet aan denken wat voor gevolgen dit zou hebben voor de gezondheid van de gemiddelde Nederlander en voor het vertrouwen van de consument in de economie, mocht dit vlees ooit de schappen van de supermarkt bereiken. Voor mij even geen kiloknallers.quote:Op zondag 12 september 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan ben je uiteindelijk toch blij dat er "In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie." op dit forum staat. Hard aanpakken dit soort volk.
Ik ben mijn vertrouwen jaren geleden al verloren. Ik verbouw alleen nog maar mijn eigen voedsel.quote:Op zondag 12 september 2010 02:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken wat voor gevolgen dit zou hebben voor de gezondheid van de gemiddelde Nederlander en voor het vertrouwen van de consument in de economie, mocht dit vlees ooit de schappen van de supermarkt bereiken. Voor mij even geen kiloknallers.
In deze tijden kun je soms maar het beste alleen nog maar jezelf vertrouwen. Het is wachten tot de komst van de dolfijnen, dan zal alles anders zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 02:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben mijn vertrouwen jaren geleden al verloren. Ik verbouw alleen nog maar mijn eigen voedsel.
Ik denk dat er een half paard aan te pas komt ergensquote:Op zondag 12 september 2010 02:26 schreef Catkiller het volgende:
Raadsels zijn kut omdat het raadsels zijn
Ga The Cove kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 02:28 schreef Rectum het volgende:
[..]
In deze tijden kun je soms maar het beste alleen nog maar jezelf vertrouwen. Het is wachten tot de komst van de dolfijnen, dan zal alles anders zijn.
okequote:Op zondag 12 september 2010 02:31 schreef Beach het volgende:
Noem het aantal paarden x, het aantal koeien y, en het aantal kippen z. Omdat er 100 dieren gekocht moet worden geldt dat
x + y + z = 100.
Samen kosten de dieren 100 euro. Daarom geldt dat
15 * x + 1 * y + 0,25 * z.
Als we de de tweede vergelijking van de eerste aftrekken vinden we
14 * x - 0,75 * z = 0.
Hieruit volgt:
z = 56 * x / 3.
Omdat z en x gehele getallen moeten zijn, volgt hieruit dat x = 3 en z = 56. Met de eerste vergelijking volgt dat y = 41.
Dus de man komt thuis met:
- 3 paarden a 15 euro = 45 euro
- 41 koeien a 1 euro = 41 euro
- 56 kippen a 0,25 euro = 14 euro
Totaal is dit 45 + 41 + 14 = 100 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |