Hoezo vind je die niet mooi dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, dat vind ik geen mooie navel, eigenlijk.
Dat heeft iedereen volgens mij, en een gevoelige navel ook, als ik dat zo hier lees.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:11 schreef utopie het volgende:
neen. totaal nietmijn voeten integendeel. Ik heb écht gevoelige voeten
Dat is geen mooie navel. Een navel moet verticaal iets langer zijn en smal en diep.quote:
Zoals die van jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Dat is geen mooie navel. Een navel moet verticaal iets langer zijn en smal en diep.
Wat heb je liever, gelijk het echte werk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb niks met navels, vind het ook niet bijzonder ofzo als ze me daar strelen of likken..
voor mij zijn navels compleet nutteloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Countess het volgende:
navelsinaasappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
Tuurlijk wel, piercing opzij schuiven en vinger erin.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef groovy-cat het volgende:
Ik heb er een piercing dus in mijn navel kan niemand wroeten.![]()
Jongen met een navelpiercing?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik heb ook een piercing maar mijn navel is wel nog vrij
Dacht al, is zeldzaam, een jongen met een navelpiercing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |