Wat is de definitie van een sexy navel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat (sommige) navels sexy kunnen zijn.
Gewoon een moie buik met een sexy rond kuiltje als navelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een sexy navel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:07 schreef Loodje het volgende:
Jep heerlijk als mijn navel gevoeld word of gelikt:)
quote:Is dat ook waarom ik als in ongesteld ben kramp voel in mn navelOp zondag 12 september 2010 17:36 schreef FokR het volgende:
Toch is het een erogene zone:
5) Haar navel
De navel en de clitoris hebben heel wat gemeen: in de baarmoeder groeien deze namelijk uit hetzelfde weefsel, wat ze neurologisch verbonden maakt. Of om het simpel te zeggen: als je je navel aanraakt, kan je dat voelen in je geslachtsdelen.
Hoe? Stimulatie van de navel met de tong of een (tedere) vinger, lijkt logisch maar het kan al té intens zijn. In dat geval, ga je over tot strelen van de buik, een paar centimeter onder de navel. Dat gebied wordt ook wel 'de energiezee' genoemd, en is verbonden met plezier én vruchtbaarheid.
http://seksandbody.blogsp(...)e-erogene-zones.html
quote:Dat zou best kunnen, omdat de navel en de vagina min of meer met elkaar vebonden zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is dat ook waarom ik als in ongesteld ben kramp voel in mn navel
De rijksdaalder (lees kwartje) moes ff vallen bij derquote:
Wat versta jij onder een strakke navel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef babe27 het volgende:
Nou ik ben het er mee eens.
Een navel is zeker wel opwindend als iemand eraan zit.
Als mij vriend em streelt wind ik er wel van op.
Of een navel inspectie even er lekkkr in kijken, ik hou van strakke navels eventueel klein bobbeltje erin.
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef babe27 het volgende:
nou op een mooie platte buik he een navel die je wel ziet. Niet zoeen blubber weet je.
Heb ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef babe27 het volgende:
nou op een mooie platte buik he een navel die je wel ziet.
PICS!!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef babe27 het volgende:
En volgends mij zijn er best meer mensen die een navel wel geil vinden. Meiden moeten er tog een beetje gevoel in hebben maar miss durven ze er niet voor uit te komen. Als mijn vriend in me navel likt en met ze vinger zachtjes wrijft kan dat tot orgasme lijden. En zo gek is dat niet want je navel is uit het zelfde bindweefsel gemaakt als de clitorus dusss. Navelen maaaaaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |