Wel een oude bron (november 2007) maar ik zou zeggen probeer het daar.quote:Supermarktonlogica:
De Mayonnaise de Dijon van Amora staat bij Jumbo bij de mayonaises en de Dijonnaise van Maille staat bij de mosterd. Die van Maille smaakt meer naar mosterd dan naar mayonaise, die van Amora meer naar mayonaise dan naar mosterd, maar toch: beide heten mosterdmayonaise en ze zouden dus bij elkaar moeten staan.
Jumbo, eh? moet eens even kijken waar die hier zit!quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:38 schreef Haque het volgende:
[..]
Wel een oude bron (november 2007) maar ik zou zeggen probeer het daar.
Die hebben we hier zéker niet in de buurt.quote:
De 'gewone' AH zit aan de andere kant van de stad, beetje onbereikbaar. Als de Jumbo het niet heeft (blijkt redelijk in de buurt te zitten) dan ga ik eens moed verzamelen om naar de AH te gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het zou goed kunnen dat het ook bij de grotere gewone AH filialen te krijgen is, XL is voor mij de dichtstbijzijnde.
Albert.nl heeft in ieder geval alleen de mosterd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het zou goed kunnen dat het ook bij de grotere gewone AH filialen te krijgen is, XL is voor mij de dichtstbijzijnde.
Het is een soort kruising tussen mosterd en mayonnaise. Heeft een scherp-zurige smaak.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Albert.nl heeft in ieder geval alleen de mosterd.
Wat is er overigens zo bijzonder aan deze mayonaise?
Eeh, de mosterd is mosterd, dijon mayo is mosterd met mayonaise....quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien is de mosterd dat ook, en heb je feitelijk hetzelfde.
Ja, ik snap het wel, vandaar de posticon.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eeh, de mosterd is mosterd, dijon mayo is mosterd met mayonaise....
Griep is niet goed voor m'n leesvaardighedenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel, vandaar de posticon.
De lokale super heeft de Dijon mosterd wél (an Amora dus). Een feest op zich, maar een compleet ander product.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien is de mosterd dat ook, en heb je feitelijk hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |