Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Is dat die Pienaar van Ajax?
Heitinga eruit
Heitinga vind ik ook zwaar tegenvallen, kerel ziet er stoer uit maar lijkt gewoon te zwak te zijn voor de EPL. Wedstrijd 2 weken terug teven Wolves speelden ze 1-1 omdat Heitinga stond te slapen rond de middencirkel met de bal aan zijn voet waardoor Wolves vervolgens kon scoren uit de counter. Heitinga moet echt beter zijn best gaan doen en wat feller gaan voetballen, gewoon elke wedstrijd 200% geven, lijkt die nu in ieder geval niet te doen, komt bij mij over dat hij het allemaal wel goed vindt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk de trainer ook heeft gezien dat Heitinga veel steekjes laat vallen en veel kopduels verliest en hij hem dus als een soort stofzuiger gebruikt.
Klopt, Heitinga wil heel erg graag overkomen als een 'tough guy' maar kan zich beter bezighouden met zijn beperkingen. Komt zwaar tekort voor dit niveau, iedere wedstrijd domme fouten of slaap momentjes. In de Premier League sta je iedere week tegenover topspitsen in NL 2 tot 4 keer per jaar. Stap lijkt te groot.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Heitinga vind ik ook zwaar tegenvallen, kerel ziet er stoer uit maar lijkt gewoon te zwak te zijn voor de EPL. Wedstrijd 2 weken terug teven Wolves speelden ze 1-1 omdat Heitinga stond te slapen rond de middencirkel met de bal aan zijn voet waardoor Wolves vervolgens kon scoren uit de counter. Heitinga moet echt beter zijn best gaan doen en wat feller gaan voetballen, gewoon elke wedstrijd 200% geven, lijkt die nu in ieder geval niet te doen, komt bij mij over dat hij het allemaal wel goed vindt.
Speler halen van de grote rivaal en captain maken,opmerkelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef YazooW het volgende:
Als ik zo de berichten mag geloven heeft Harry Redknapp Gallas captain gemaakt
En van der Vaart staat meteen in de basis natuurlijk
Zo te zien leek het maar een "twittergerucht"...quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Speler halen van de grote rivaal en captain maken,opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |