Mooi zo, ik ga binnenkort even informeren naar de e72 en de iphone en dan een keuze maken. ben blij dat ik in ieder geval de bb, c6, galaxy etc. door heb kunnen strepen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Gijp het volgende:
[..]
Het touchscreen toetsenbord werkt echt heel fijn, ook ik had mijn twijfels maar al na 1 dag voelde het heel erg vetrouwd aan.
[..]
Overzichtelijkheid is de iPhone's middle name. Heb al flink wat phones in m'n handen gehad maar de iPhone voelt het meest intuïtief en overzichtelijk (en nee, ik werk niet voor Apple of T-Mobile)
Ja, laten we hem maar een slechte abbo laten aanschaffenquote:Op zondag 19 september 2010 15:11 schreef summer2bird het volgende:
http://www.superdeal.nl/aanbiedingen/index.php?c=SD-ANWB017
ook mooi
Maar wanneer zijn de momenten dat je nou écht internet nodig hebt als je geen beschikking hebt over een computer? Ik heb meestal alleen van die momenten dat ik even snel wat wil googlen o.i.d.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef Micson het volgende:
Ik vind de internet op de E72 maar matig. Ik heb 'Extra Snelle' internet, maar je kan er toch niet echt relaxed mee surfen. Voor Youtube, Facebook of even wat googlen is 't wel handig, maar dat is het dan ook.
Verder een heel fijn apparaatje hoor, die Nokia E72
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U like fishsticks?
What are you, gayfish? :O
quote:In november verwachten ze de Blackberry Bold 9780, deze heeft het dubbele aan werkgeheugen van de BB Bold 9700. En qua prijs niet veel duurder. Zal ik even naar kijken als ik jou was.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef NumberSeven het volgende:
hallo allemaal,
ik wil de BB bold halen, die komt zeer goed uit de test met een 9,8. Welke provider is goed met een goede klantenservice en belstatus checken etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |