abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86310288
Ik heb een nieuwe telefoon nodig, wil een abbo nemen met een mooi toestel. Wat ervaren jullie als goede telefoon, ik zit te twijfelen tussen een blackberry en nokia e72. Samsung vind ik klote, die doe ik niet meer. Nog tips voor goede abbo's? En welke provider is goed, heb nu t-mobile, wil wat anders.]
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:58:18 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86310348
budget?
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:02:12 #3
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_86310487
Vodafone is prima, heeft snelste downloadsnelheid van alle providers, en heeft relatief goedkope tarieven. Heb nu zelf de Galaxy S, ben er tevreden over, maar smaken verschillen ;)
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_86310524
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
budget?
Ongv. 20/25 euro per maand. minuten rond de 200. Liefst neem ik een éénjarig contract. Had gisteren bijna de nokia c6 genomen voor een jaartje..nu toch ff vergelijken voor de zekerheid.
pi_86310550
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:02 schreef iPat het volgende:
Vodafone is prima, heeft snelste downloadsnelheid van alle providers, en heeft relatief goedkope tarieven. Heb nu zelf de Galaxy S, ben er tevreden over, maar smaken verschillen ;)
Ik nam tot nu toe altijd samsung, maar irriteerde me nogal aan bepaalde standaardfuncties (er zitten veel fouten in). Hoe is het met de klantenservice van vodafone? Kun je actueel je status checken enz? Geen adders onder het gras?
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:18:33 #6
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_86310955
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:04 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Ik nam tot nu toe altijd samsung, maar irriteerde me nogal aan bepaalde standaardfuncties (er zitten veel fouten in). Hoe is het met de klantenservice van vodafone? Kun je actueel je status checken enz? Geen adders onder het gras?
Klantenservice goed (de keren dat ik er gebruik van moest maken, je kan online altijd je status checken via een account en geen adders onder het gras voor zover ik het weet. En bijna altijd bereik, itt T-Mobile.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_86311283
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:18 schreef iPat het volgende:

[..]

Klantenservice goed (de keren dat ik er gebruik van moest maken, je kan online altijd je status checken via een account en geen adders onder het gras voor zover ik het weet. En bijna altijd bereik, itt T-Mobile.
Mooi, ik zal eens langs zo'n shop gaan voor advies. Thnx!
pi_86330640
wat je ook doet blijf bij T-mobile daar betaal je nog voor secondes en geen hele minuten en als je ooit nog een keer internet wil heb je geen datalimiet , het is alleen handig om iets anders te nemen als er bij jouw in de buurt echt bagger bereik is van t-mobile
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_86371748
je wilt een blackberry of e72 zonder een internetabbonement erbij? :o
U like fishsticks?
What are you, gayfish? :O
  maandag 13 september 2010 @ 12:27:42 #10
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_86378020
Ja Vodafone gaat idd nieuwe klanten per minuut ipv per seconde laten betalen :( KPN ook iig. Ik geloof dat T-Mobile dat nog niet doet?

Ik zit bij Vodafone; de klantenservice is goed bereikbaar alleen er zit vaak een achterstand in het aantal resterende belminuten/SMS (of hij doet het tijdelijk helemaal niet)...

Suc6 met je keuze!! :)
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_86381490
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:30 schreef -K03N- het volgende:
wat je ook doet blijf bij T-mobile daar betaal je nog voor secondes en geen hele minuten en als je ooit nog een keer internet wil heb je geen datalimiet , het is alleen handig om iets anders te nemen als er bij jouw in de buurt echt bagger bereik is van t-mobile
Dat gaan al die providers aanschaffen toch? of niet? Anders moet ik het nog eens navragen, ik zat te twijfelen tussen hi of toch bij tmobile blijven want ondanks de klachten van veel mensen vind ik ze stukken beter dan andere providers die ik heb gehad.
pi_86381534
quote:
Op maandag 13 september 2010 07:40 schreef Tristaann het volgende:
je wilt een blackberry of e72 zonder een internetabbonement erbij? :o
De meeste abbo's krijg je internet gratis voor een jaar. Welke mobiel zou jij nemen?; galaxy, nokia c6, nokia e72 of toch blackberry?
pi_86381563
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:27 schreef MelanieA het volgende:
Ja Vodafone gaat idd nieuwe klanten per minuut ipv per seconde laten betalen :( KPN ook iig. Ik geloof dat T-Mobile dat nog niet doet?

Ik zit bij Vodafone; de klantenservice is goed bereikbaar alleen er zit vaak een achterstand in het aantal resterende belminuten/SMS (of hij doet het tijdelijk helemaal niet)...

Ik vertrouw vodafone niet helemaal, welk toestel heb jji zelf?
pi_86385151
Bij Ben een Sim-only nemen en Nokia E72 nemen.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  maandag 13 september 2010 @ 21:16:50 #15
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_86397601
quote:
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:27 schreef MelanieA het volgende:

Ik vertrouw vodafone niet helemaal, welk toestel heb jji zelf?
Ja, ik was nog iets vergeten te melden. Ik heb zelf een Nokia N97 bij mn abbo maar ik heb toen die uitkwam bij Vodafone heel erg veel problemen bij de levering gehad. Was heel lang niet op voorraad maar abbo was toen al ingegaan. Heb er bijna een half jaar op moeten wachten. Zou een uiteindelijk een cashback krijgen...niks meer gehoord...allemaal brieven gestuurd en uiteindelijk na heel erg veel gezeur en geschrijf en gebel is het goed gekomen. Maar niet voor herhaling vatbaar nee :( (sorry...was het bijna vergeten te vertellen)

Wat Bularax zegt is een goed idee ja! BEN schijnt OK te zijn en gewoon een los toestel kopen!!
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_86402949
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:28 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

De meeste abbo's krijg je internet gratis voor een jaar. Welke mobiel zou jij nemen?; galaxy, nokia c6, nokia e72 of toch blackberry?
persoonlijk zou ik voor een nokia gaan, maar dat komt omdat ik altijd nokias heb gehad, atm met mn pa ff een e71 geruild voor een n97, e71 is een goed toestel. Ik heb alleen geen enkele ervaring met de nokia c6, zal straks wel ff googlen :). Maar om terug te komen op je vraag, ik zou gewoon rondvragen in vriendenkring of er ervaringen zijn en een beetje reviews lezen op internet ;)
U like fishsticks?
pi_86421579
joh haal gewoon een iPhone, geloof me als ik zeg dat je daar nooit spijt van gaat krijgen.
Als in de Kuip 60.000 man roepen ''Temmink, Temmink je moeder is een hoer!''
En die vent van de radio vraagt aan mij, wat ik daarvan vind?
Dan zeg ik ''Ja als zoveel het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.''
pi_86427228
Niet om aan te gluren; lol. iphone zijn de ervaringen over het algemeen idd. zeer positief. maar ik heb liever niet alleen touchscreen maar liefst heb ik ook een gewoon toetsenbord zoals bij blackberry of e72. nokia c6 heeft het ook en galaxy weet ik niet?
pi_86429258
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:44 schreef NumberSeven het volgende:
Niet om aan te gluren; lol. iphone zijn de ervaringen over het algemeen idd. zeer positief. maar ik heb liever niet alleen touchscreen maar liefst heb ik ook een gewoon toetsenbord zoals bij blackberry of e72. nokia c6 heeft het ook en galaxy weet ik niet?
Geen blackberry pakken iig.
Heb de bold 9700 en zeer slechte ervaringen mee, blijft heel vaak vast hangen.
Nokia e72 heeft mijn vriendin, zeer goed telefoon. Leuke apps en de toetsenbord is echt heeel fijn.
De blackberry is meer een hype dan een echte smartphone.
Galaxy is zonder toetsenbord, touchscreen, en c6 is gewoon een mislukt ding.
pi_86431317
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:32 schreef Shicago het volgende:

[..]

Geen blackberry pakken iig.
Heb de bold 9700 en zeer slechte ervaringen mee, blijft heel vaak vast hangen.
Nokia e72 heeft mijn vriendin, zeer goed telefoon. Leuke apps en de toetsenbord is echt heeel fijn.
De blackberry is meer een hype dan een echte smartphone.
Galaxy is zonder toetsenbord, touchscreen, en c6 is gewoon een mislukt ding.
Thnx, hier kan ik wat mee. vond de bb ook wat overgehypt. ok nu twijfel ik tussen de e72 en eventueel een iphone. Hoe is de iphone die ook geen toetsenbord heeft?

Ik vind overigens overzichtelijkheid heel belangrijk, dus liever niet zo een prutsding met allemaal app's waar je toch niets mee doet.

[ Bericht 8% gewijzigd door NumberSeven op 14-09-2010 18:40:33 ]
pi_86435036
Hoi,
Heb net als jij ook even getwijfeld tussen BB en een Nokia E72. Wilde namelijk geen touchscreen.
Uiteindelijk toch voor de E72 gegaan. BB vind ik eigenlijk idd meer een hype. Iedereen vraagt of je 'Ping' hebt *zucht*.
De E72 is een mooi toestel, met vele mogelijkheden èn overzichtelijk, dit kan je zelf instellen. Ik ben er superblij mee. Vergeleken met de BB is hij wel iets zwaarder en langer.
Mijn broer heeft de Iphone, en op zich ook een goede telefoon. De feedback van de touchscreen is prima. Maar ook de Iphone vind ik nu een beetje richting hype gaan.

Anyways, succes met je keuze!
pi_86435520
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef sarahros het volgende:
Hoi,
Heb net als jij ook even getwijfeld tussen BB en een Nokia E72. Wilde namelijk geen touchscreen.
Uiteindelijk toch voor de E72 gegaan. BB vind ik eigenlijk idd meer een hype. Iedereen vraagt of je 'Ping' hebt *zucht*.
De E72 is een mooi toestel, met vele mogelijkheden èn overzichtelijk, dit kan je zelf instellen. Ik ben er superblij mee. Vergeleken met de BB is hij wel iets zwaarder en langer.
Mijn broer heeft de Iphone, en op zich ook een goede telefoon. De feedback van de touchscreen is prima. Maar ook de Iphone vind ik nu een beetje richting hype gaan.

Fuck de BB. Echt een hype, maar eigenlijk is het niets meer dan een normale samsung...
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_86439977
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef sarahros het volgende:
Hoi,

Mooi, denk dat ik toch maar voor de e72 ga dan of toch nog de iphone. de c6, galaxy en bb heb ik nu i.i.g. doorgestreept. Hoe is de internet op de e72?
pi_86441624
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Mooi, denk dat ik toch maar voor de e72 ga dan of toch nog de iphone. de c6, galaxy en bb heb ik nu i.i.g. doorgestreept. Hoe is de internet op de e72?
Internet werkt prima; laadt snel, en tegenwoordig zijn veel sites op 'mobielformaat' of hebben ze speciale applicatie voor bijvoorbeeld Twitter. Waarschijnlijk maakt het uit bij welke provider je zit, maar ik ben bij Vodafone en thuis zit ik bijna altijd op de draadloze verbinding.
En ja, ik ben een 'heavy user' van het internet. Tot nu toe geen problemen ondervonden :)

Sarah
pi_86454487
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:44 schreef NumberSeven het volgende:
Het touchscreen toetsenbord werkt echt heel fijn, ook ik had mijn twijfels maar al na 1 dag voelde het heel erg vetrouwd aan.
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:24 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Thnx, hier kan ik wat mee. vond de bb ook wat overgehypt. ok nu twijfel ik tussen de e72 en eventueel een iphone. Hoe is de iphone die ook geen toetsenbord heeft?

Ik vind overigens overzichtelijkheid heel belangrijk, dus liever niet zo een prutsding met allemaal app's waar je toch niets mee doet.
Overzichtelijkheid is de iPhone's middle name. Heb al flink wat phones in m'n handen gehad maar de iPhone voelt het meest intuïtief en overzichtelijk (en nee, ik werk niet voor Apple of T-Mobile ;))
Als in de Kuip 60.000 man roepen ''Temmink, Temmink je moeder is een hoer!''
En die vent van de radio vraagt aan mij, wat ik daarvan vind?
Dan zeg ik ''Ja als zoveel het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.''
pi_86465309
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Gijp het volgende:

[..]

Het touchscreen toetsenbord werkt echt heel fijn, ook ik had mijn twijfels maar al na 1 dag voelde het heel erg vetrouwd aan.
[..]

Overzichtelijkheid is de iPhone's middle name. Heb al flink wat phones in m'n handen gehad maar de iPhone voelt het meest intuïtief en overzichtelijk (en nee, ik werk niet voor Apple of T-Mobile ;))
Mooi zo, ik ga binnenkort even informeren naar de e72 en de iphone en dan een keuze maken. ben blij dat ik in ieder geval de bb, c6, galaxy etc. door heb kunnen strepen.
pi_86623422
quote:
Ja, laten we hem maar een slechte abbo laten aanschaffen :')
bb 8520 is hooguit 150 euro nog waard :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:48:44 #29
240618 Micson
The lonely stoner
pi_87106967
Ik vind de internet op de E72 maar matig. Ik heb 'Extra Snelle' internet, maar je kan er toch niet echt relaxed mee surfen. Voor Youtube, Facebook of even wat googlen is 't wel handig, maar dat is het dan ook.

Verder een heel fijn apparaatje hoor, die Nokia E72 ;)
pi_87140293
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef Micson het volgende:
Ik vind de internet op de E72 maar matig. Ik heb 'Extra Snelle' internet, maar je kan er toch niet echt relaxed mee surfen. Voor Youtube, Facebook of even wat googlen is 't wel handig, maar dat is het dan ook.

Verder een heel fijn apparaatje hoor, die Nokia E72 ;)
Maar wanneer zijn de momenten dat je nou écht internet nodig hebt als je geen beschikking hebt over een computer? Ik heb meestal alleen van die momenten dat ik even snel wat wil googlen o.i.d.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U like fishsticks?
pi_87988576
hallo allemaal,

ik wil de BB bold halen, die komt zeer goed uit de test met een 9,8. Welke provider is goed met een goede klantenservice en belstatus checken etc. :s)
pi_87994756
Ik heb T-Mobile maar volgensmij hebben die geen Blackberries, waarvoor heb je een goede klantenservice nodig dan? Belstatus is goed te controleren bij T-Mobile maar je moet het zelf weten natuurlijk.
U like fishsticks?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:13:09 #33
281863 essacee
beetje jammer
pi_88141899
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef NumberSeven het volgende:
hallo allemaal,

ik wil de BB bold halen, die komt zeer goed uit de test met een 9,8. Welke provider is goed met een goede klantenservice en belstatus checken etc. :s)
In november verwachten ze de Blackberry Bold 9780, deze heeft het dubbele aan werkgeheugen van de BB Bold 9700. En qua prijs niet veel duurder. Zal ik even naar kijken als ik jou was. :)
pi_88818709
Hee. datis een goeie tip,neem ik voor mezelf mee. *O*
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')