quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat betekent jouw naam eigenlijk?rm -rf * is een unix command dat eigenlijk alle bestanden 'hard' verwijdert, zonder herstelmogelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
Duidelijke taal!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
rm -rf * is een unix command dat eigenlijk alle bestanden 'hard' verwijdert, zonder herstelmogelijkheid
Jep, die leeft weer. Zie Fok cup topic.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijke taal!
Hoe lang speel je al en hoe kom je hier zo verzeild?
@ de rest : Is BrandX al weer gesignaleerd?
ik speel sinds oktober 2006 Hattrick... speel in de duitse VI (ik woon al lange tijd in duitsland en moest dus ook mn team daar aanvragen)quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijke taal!
Hoe lang speel je al en hoe kom je hier zo verzeild?
Kunnen ze niet hun eigen taaltje verzinnen ipv die uit de financiele wereld gebruiken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
rm -rf * is een unix command dat eigenlijk alle bestanden 'hard' verwijdert, zonder herstelmogelijkheid
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kunnen ze niet hun eigen taaltje verzinnen ipv die uit de financiele wereld gebruiken?
lekker duitse teamnaamquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik speel sinds oktober 2006 Hattrick... speel in de duitse VI (ik woon al lange tijd in duitsland en moest dus ook mn team daar aanvragen)
TeamID=997939
traineer DEF, bijna al sinds het allereerste begin
ik zit al wat langer op Fok! maar liep pas een tijdje terug tegen dit topic op Fok! aan...
Ik heb wel tele2, maar interactieve zegt me niks? Vertelquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:11 schreef Gijs_ het volgende:
Iemand hier ervaring trouwens met interactieve tv van tele2? Zo even tussendoor
Ja, ik vraag juist of iemand me er wat over kan vertellenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb wel tele2, maar interactieve zegt me niks? Vertel
Volgens mij hebben we hier dat.. Tja tv zit er prima uit. Heel soms een storing dat hij wat raar doet, maar dat komt zelden voor. Internet ben ik tevreden over en bellen is ook geen probleem. Over prijs/kosten verhouding geen idee... Hier hebben we wel het goedkoopste pakket trouwens..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag juist of iemand me er wat over kan vertellenOp die site van tele 2 zie ik van die pakketen, ook met interactieve tv dus. Maar vraag me af of het net zo goed is als dat het klinkt.
Ga binnenkort verhuizen en dan moet ik mijn eigen internet e.d. organiseren (in mijn huidige kamer is dat algemeen geregeld) en ik kijk dus wat rond, vandaar.
ik ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef MrMoon het volgende:
* MrMoon heeft weer een supporterslot beschikbaar
Oké, dank!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier dat.. Tja tv zit er prima uit. Heel soms een storing dat hij wat raar doet, maar dat komt zelden voor. Internet ben ik tevreden over en bellen is ook geen probleem. Over prijs/kosten verhouding geen idee... Hier hebben we wel het goedkoopste pakket trouwens..
En ik ook trouwens!quote:
Mhaw valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Iedereen zo een bagger geluid op Nederland 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |