Hoeveel wil je er voor uitgeven? Ik zit er namelijk over te denken om er eentje te koop te zetten... met wonderbaarlijk vleugel, goed passen en uitmuntend PM .... ik wil er eentje voor terug met hoger PM ivm midratingsquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef Xummon het volgende:
zo ff op zoek naar een nieuwe vleugelspeler
ik heb na vanavond slechts 2.100.000 te besteden, dus dat zal het niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor uitgeven? Ik zit er namelijk over te denken om er eentje te koop te zetten... met wonderbaarlijk vleugel, goed passen en uitmuntend PM .... ik wil er eentje voor terug met hoger PM ivm midratings
Nee die moet tegen de 3 miljoen gaan opleveren...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:36 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik heb na vanavond slechts 2.100.000 te besteden, dus dat zal het niet worden denk ik.
Goh, en dan denk je: laat ik me hier maar weer eens vertonen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
mijn jeugd product zit nu in de u20 van Ned
tuurlijk jullie zeiden tegen mij dat hij nooit u20 zou halenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Goh, en dan denk je: laat ik me hier maar weer eens vertonen?
aha.. je wilt dus even je gelijk komen halen? Nou dat is je bij deze gelukt..quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
tuurlijk jullie zeiden tegen mij dat hij nooit u20 zou halen
dank jequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. je wilt dus even je gelijk komen halen? Nou dat is je bij deze gelukt..
Duitser!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:15 schreef Drassss het volgende:
Ah er is braadworst in de aanbieding bij de Albert Heijn.
Leuk voor je! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
mijn jeugd product zit nu in de u20 van Ned
Waarom nou meteen weer zo een opmerking? Je hebt het jezelf onmogelijk gemaakt hier. Er staat trouwens nergens in de OP dat we altijd gelijk hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
tuurlijk jullie zeiden tegen mij dat hij nooit u20 zou halen
Surequote:
Nâh al dat offtopic gelul!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's mijn specialiteit.. slap lullenquote:
goh, ik dacht altijd dat jij meer van de harde lullen was..quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's mijn specialiteit.. slappe lullen
Je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goh, ik dacht altijd dat jij meer van de harde lullen was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |