Ik ook, gok op een redelijk vlotte 3-setterquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb de US Open finale momenteeldat redt me en ik hoop op een 5 setter
Ja ik vrees een hele korte 3 setter voor Rafa... binnen 2 uur. Maargoed ik vermaak me iig tot 0.00quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook, gok op een redelijk vlotte 3-setter
Dat ga ik sowieso niet redden....zware dag met lastige sollicitatie achter de rug, zo lekker pittenquote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik vrees een hele korte 3 setter voor Rafa... binnen 2 uur. Maargoed ik vermaak me iig tot 0.00
hehe, succes! Ik lees het morgenochtend welquote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Drassss het volgende:
Ik zal straks ook wel een inzakmomentje hebben... nouja als het echt moet dan maar de wekker zetten.... Hoe faal het ook is, ik moet die speler hebben![]()
18 jaar en 93 dagen... kort voor de negentien en als die 400K dicht tegen de Transfervergelijk aanligt zal die behoorlijk minder waard worden zodra hij eenmaal 19 is, in 2 weekjes.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:12 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen jullie mij vertellen waarom ik deze speler 278566801 niet verkocht krijg voor 400.000 ?
In de TV staat hij tegen de 6 ton aan. Voor welke prijs moet ik hem dan op de lijst zetten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
18 jaar en 93 dagen... kort voor de negentien en als die 400K dicht tegen de Transfervergelijk aanligt zal die behoorlijk minder waard worden zodra hij eenmaal 19 is, in 2 weekjes.
verder is het bij wingers altijd zo dat bijskills veel belangrijker zijn en de Transfervergelijk geeft nog wel eens 'ranges' bij bijskills; bv PM tussen matig-goed. Waarbij wingers met goed PM bijskills die vergelijking naar boven drukken, maar een winger met matig PM bijskill veel minder waard is.
ik zou het niet weten, ik kan zn skills niet zien verder dus dat is moeilijk... sowieso is het een rotmoment een speler te koop te zetten, met 93 dagen wachten de meeste kopers sowieso liever af en ik neem aan dat er wel genoeg ongeveer gelijksoortige spelers op de TL staan, met net wat optimalere leeftijd...quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In de TV staat hij tegen de 6 ton aan. Voor welke prijs moet ik hem dan op de lijst zetten?
In iedergeval savonds ( 18.00 of later ).. ze zeggen dat zaterdag een prima dag is, maar persoonlijk vind ik het amper iets uitmaken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Dan zet ik hem voor 350k te koop. Wat is het beste moment om een speler op de TL te zetten?
mijn indruk is dat de beste prijzen op zaterdag en zondag betaald worden...quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Dan zet ik hem voor 350k te koop. Wat is het beste moment om een speler op de TL te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas was ik deze keer niet de couteraar.
Daar naast heeft mn 37 jarige (coach) spits een +1 blessure opgelopenen zijn gister mijn verdedigers niet verkocht dus gaan ze woensdag opnieuw op de tl.
Al met al nu al een kut week(mbt hattrick dan).![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:37 schreef Drassss het volgende:
Wat een gelul zeg... Wekkertje om 03.40.. Is mijn INternet naar de filistijnen! Weg speler
Goede nieuws.. de keeper die ik nodig heb staat er nu eindelijk op voor de marktprijs![]()
2-2quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoeveel is die wedstrijd geeindigt? Ik vind het namelijk niet heel raar als jullie allebei weinig goals gemaakt hebben.
Ik zelf vind zaterdag middag een betere optie dan zaterdag avond (qua einde deadline dan) Zaterdag avond zitten er toch veel al in de kroeg oid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:33 schreef Armageddon het volgende:
Mooi zo dank je! Dus morgenavond op de TL zetten.
Ja, want anders had ik nu deze keeper moeten laten lopen.. Hierdoor krijg ik eindelijk een iets wat betere verdediging, want matig redelijk matig is niet echt geweldig in de VI volgend seizoen, laat staan nu in de Vquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |