quote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Oh kut ik heb een fout gemaakt in mijn opstelling... de verkeerde spits naar het midden gezet... komt omdat ik op het laatste moment mijn opstelling heb gespiegeld
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Voor mij ook de eerste gele kaart in een competitieduel
En direct een blessure bij de tegenstander
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Theodoor Mioch is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar (104d).
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Vleugelspel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik kreeg ook ineens een keeper...hij is matig, maar zal niet verder getraind wordenquote:Op maandag 13 september 2010 09:43 schreef NelisZ het volgende:
Mijn eerste scout kwam met een vijftienjarig spelertje, max matig positiespel en huidig matig scoren, toch maar laten gaan... Gelukkig want de tweede kwam met deze:
[..]
Ik ga hem eerst op verdedigen trainen, aangezien ik nog ene speler heb die daar goed in kan worden, hopen dat mijn keeper er ook wat aan heeft. Daarna heb ik nog geen reden om geen keepen te gaan trainenquote:Op maandag 13 september 2010 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kreeg ook ineens een keeper...hij is matig, maar zal niet verder getraind worden
Ik hou het lekker op pm, passen en vleugelquote:Op maandag 13 september 2010 09:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst op verdedigen trainen, aangezien ik nog ene speler heb die daar goed in kan worden, hopen dat mijn keeper er ook wat aan heeft. Daarna heb ik nog geen reden om geen keepen te gaan trainen
Als je keeper potentieel heeft in verdedigen is het een goudmijn... ik heb er dus laatst een verkocht met goed keepen en redelijk verdedigen voor 4 miljoenquote:Op maandag 13 september 2010 09:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst op verdedigen trainen, aangezien ik nog ene speler heb die daar goed in kan worden, hopen dat mijn keeper er ook wat aan heeft. Daarna heb ik nog geen reden om geen keepen te gaan trainen
Ja, maar dat was dan ook een U20 potentieel toch? Dan moet je ook nog eens net geluk hebben met de leeftijdquote:Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je keeper potentieel heeft in verdedigen is het een goudmijn... ik heb er dus laatst een verkocht met goed keepen en redelijk verdedigen voor 4 miljoen
Klopt... maar die was ook 15 jaar... als ie zijn potentieel heeft bereikt op 17 jaar en 0 dagen is het goedquote:Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan ook een U20 potentieel toch? Dan moet je ook nog eens net geluk hebben met de leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |