Volgens mij traint MrMoon af en toe ook controlerend spelquote:Op zondag 12 september 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Jongens ik heb een plan en dat is het volgende... ik zit erover te denken om qua training te switchen naar controlerend spel... als ik doordeweeks switch naar 5-5-0 creeer ik daarmee 6 extra trainingsposities (middenveld en keeper)
Enige probleem is dat ik niet weet hoeveel langzamer controlerend spel is ten op zichte van echt verdedigen... en weegt dat op tegen die 6 extra trainingsplekken? Want denken jullie?
damm that's nice. Hopenlijk dat ie op 17 op uiitstekend zit, en dat zijn andere vaardigheden ook gunstig zijn en je hebt een maybe een potienteel -21 spelertjequote:Op zondag 12 september 2010 08:11 schreef Drassss het volgende:
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ali Benkirane.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' uitstekend op het gebied van Verdedigen!
Hoppa
Wat adviseer je:quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm that's nice. Hopenlijk dat ie op 17 op uiitstekend zit, en dat zijn andere vaardigheden ook gunstig zijn en je hebt een maybe een potienteel -21 spelertje
1e scout kwam er mee aanzetten, hij is 15 dus heb ik de gok gewaagd, eens kijken of ie op de andere skills hoger zit.quote:Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Kim Landzaat.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Positiespel! Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Landzaat. Ik ken een " Familie manager " die zeer geïnteresseerd zal zijn in deze spelerquote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
1e scout kwam er mee aanzetten, hij is 15 dus heb ik de gok gewaagd, eens kijken of ie op de andere skills hoger zit.
Wil de kans niet wagen om deze te negeren en dat ik hierna 2 17jarige met poepstats krijg
moet ie alleen nog 172 dagen wachtenquote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Landzaat. Ik ken een " Familie manager " die zeer geïnteresseerd zal zijn in deze speler
Ik denk dat hij wel de tijd heeftquote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Xummon het volgende:
[..]
moet ie alleen nog 172 dagen wachten
Ik heb wel ooit een Belgische Prent laten lopen. Ik wil 100% Nederlands blijven hehe.quote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef Xummon het volgende:
mocht ik ooit een fammilieteam willen beginnen heb ik alleen maar belgen in mijn team, of ik hier zo blij mee moet zijn
Van hagonline.org .... lijkt dus 2 keer zo lang te gaan durenquote:Controlerend spel
Met de trainingsvorm "controlerend spel" zullen alle spelers die de afgelopen week een volledige wedstrijd (90 minuten) als verdediger, centrale middenvelder, vleugelspeler of keeper hebben gespeeld 100% training op verdedigen krijgen.
Alle andere spelers die gespeeld hebben zullen klaverjastraining op verdedigen krijgen.
Je kunt dus per week 22 spelers op 100% trainen.
Voordelen
Je kunt maximaal 22 spelers per week trainen, bij "verdedigen" is dit maximaal 10 per week.
Je kunt zo zowel verdedigers als verdedigende middenvelders creëren.
Keepers worden bij deze trainingsvorm beter in verdedigen.
Nadelen
De trainingsvorm gaat 2x zo langzaam als de trainingsvorm ‘verdedigen’.
Wanneer je optimaal wil trainen, is het lastig om hoge aanvalsratings te krijgen. Wanneer je wel een hoge aanval wil hebben, ben je al snel genoodzaakt om met 2 aanvallers te spelen, waardoor je 4 trainingsplaatsen moet opofferen.
Trainingsduur
In de standaardsituatie duurt een niveaustijging 10,96 weken.
Hmzzz... en toen twijfelde ik weerquote:Op zondag 12 september 2010 15:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Van hagonline.org .... lijkt dus 2 keer zo lang te gaan duren
Geen dank!quote:Op zondag 12 september 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmzzz... en toen twijfelde ik weer
Ik zie er voorlopig toch maar vanaf ja... de berichten zijn allemaal niet te positiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Pic/mots en natuurlijk thuis. Dan krijg je grote verschillen in ratings.quote:Op zondag 12 september 2010 18:34 schreef vanpers het volgende:
Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom mijn tegenstander in deze wedstrijd:
http://www75.hattrick.org(...)296529760&BrowseIds=
een zwak hoog middenveld haalt, en de week erop met dezeflde opstelling in deze wedstrijd:
http://www75.hattrick.org(...)teViewedReport=False
een goed hoog?
Heeft hij hier geMOTS't? Kan het me haast niet voorstellen tegen het zwakte team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |