Je hebt PMquote:Op woensdag 15 september 2010 20:59 schreef AntonioDuMachi het volgende:
1 protector + snellader! PM me even je rekeningnr. Dan maak ik het geld morgen over .
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef squatt3r het volgende:
2,50 geboden voor die stealth guard voor iphone 4, als je je rek. nummer in pm stuurt maak ik het over en stuur je mijn adres
hm echt verneukt? onbruikbaar? of kan je nog een poging wagen? ik vind het ook altijd complexe handeling..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Godverdomme ik heb net mijn stickerdingen verneukt
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Haha ik had hem ook gekocht, bij mij ook. Maarrrr ik ben er ook gewoon niet handig in, mijn schuld dus..(niet bij TS gekocht)quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Zoals je zei in de badkamer, maar hij zat er niet mooi op. Het zag er echt niet uit. Dus heb ik em d'r af gehaald, nog een keer geprobeerd, weer kut dus weggegooid!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef squatt3r het volgende:
2,50 geboden voor die stealth guard voor iphone 4, als je je rek. nummer in pm stuurt maak ik het over en stuur je mijn adres
Hmm, minder dan. Ik neem aan dat je geen nieuwe wil?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zoals je zei in de badkamer, maar hij zat er niet mooi op. Het zag er echt niet uit. Dus heb ik em d'r af gehaald, nog een keer geprobeerd, weer kut dus weggegooid!
make it 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb nog 5 setjes, dus ik ga even in chronologische volgorde werken:
- 1 setje voor TikTakTok gaat op de post.
- Clumsy_Clown, ik heb niets van je gehoord. Heb je nog interesse?
- Neo_ 1 of 2?
- dj_ko 1 protector
- MaximumRush 1 protector (als ik vanavond niets meer hoor van c_c dan schuif ik 'm door naar jou, oké?)
Ik wil best wachten, maar hoorde niets van je. Aangezien er al 2 eerder in 't topic roepen dat ze wel wat willen kopen, maar niet meer reageren wilde ik er wat druk achter zettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog interesse, maar ben m'n edentifier kwijt, dus kan het maandag pas overmaken. Als je niet wil wachten mag je 'm doorschuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |