Wat is je buit?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, de slager is ook weer van zijn vless af.
Als de vrouwen en kinderen slapen moeten de mannen elkaar vermaken? Dus KG biedt dat wat GF niet wil?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in dat Gasthof van je allemaal dan? Ik dacht dat we aan één batstent wel genoeg hadden hier
Omg.. neen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als de vrouwen en kinderen slapen moeten de mannen elkaar vermaken? Dus KG biedt dat wat GF niet wil?
Hou wou je dat goed houden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vlees, veel vlees. Genoeg voor anderhalve maand of zo.
Douche ze!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maken we er gelijk een kwartetje van, stelletje verzakerts. Douchen
Ga een kind opvoeden manquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En ZO wil ik graag ontvangen worden voortaan. Letten jullie even op?
Nee hoor, ik heb net even lekker op bed gelegenquote:
Daar hebben ze iets voor uitgevonden: de vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hou wou je dat goed houden?
Voor een anderhalve maand vlees heb jij wel een erg grote vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets voor uitgevonden: de vriezer.
Het is voor één persoon he, dus er is nog ruimte in de vleeslade het vleesvak.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Voor een anderhalve maand vlees heb jij wel een erg grote vriezer
Oké, maar ben je trouwens nu niet blut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is voor één persoon he, dus er is nog ruimte in de vleeslade.
Nee hoor, nog lang nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oké, maar ben je trouwens nu niet blut?
Oh, ik wel, ik was toch bezig netquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie heeft er zin om een tosti voor mij klaar te maken?
Ik ben zelf te lui namelijk.
Dan verander ik het voor jou naar vleesvakquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
Vleeslade is echt een smerig woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |