Haha, da's wel erg leuk idd! Arme verkoper...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef mefke79 het volgende:
Sserpente, je kan natuurlijk ook gewoon een afspraak bij een bruidsjurkenwinkel maken en dan een middagje passen doen onder het mom van 'ik trouw op datum x in 2011'. Gewoon voor de leuk
Leah vindt het inderdaad vreselijk op haar buik maar Davinia heeft een Avivaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vindt ze vreselijk toch, op d'r buik? Of was dat Leah niet?
hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef lily het volgende:
[..]
Leah vindt het inderdaad vreselijk op haar buik maar Davinia heeft een Aviva
en kontschuivertjes heb ik er ook twee van gehad dus ik kijk er niet van op als hun zus ook het kruipen voor gezien houdt
Ik denk dat ik de vraag van Ssserpente verkeerd opgevat heb dan..quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:51 schreef DaviniaHR het volgende:
nu nog een foto van Leah op dr buik, en we kunnen weer over tot de orde van de dag, trouwjurken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, wat Asy allemaal zegt![]()
Wat een schattepatatjes worden er toch weer gepost hier![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:07 schreef octopussy het volgende:
Vlinder, van harte gefeliciteerd met je verloving![]()
Ik vond mijn trouwdag helemaal geweldig! Was (bijna) elke cent waard. Ik ben getrouwd in het oude stadhuis inDelft
Het is nu iets meer dan 2 jaar geleden maar ik denk er regelmatig aan terug. Ik had ook geen witte jurk aan want ik ben er niet het type voor. Zo zag ik er uit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, wat Asy allemaal zegt![]()
Wat een schattepatatjes worden er toch weer gepost hier![]()
Die foto heb je gewoon uit de folder gescheurd!
Allemachtig! Mooi zeg!![]()
Yppy, Jojogirl, Pandorah, Liejannuh, Isabeau, Faithy, Teigan en Coldfeet kunnen allemaal bevestigen dat ik het wasquote:Op woensdag 15 september 2010 22:11 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Die foto heb je gewoon uit de folder gescheurd!
Allemachtig! Mooi zeg!![]()
Goed dan vraag ik het mijn dochter wel even morgen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
Yppy, Jojogirl, Pandorah, Liejannuh, Isabeau, Faithy, Teigan en Coldfeet kunnen allemaal bevestigen dat ik het was
Zekers wel Lijnloos!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Lijnloos het volgende:
Octo, hou es op joh... da's toch supermooi!(*maar nu ga ik echt niet meer een foto van mezelf opsnorren van een jaartje terug, in het gebroken wit...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef Lijnloos het volgende:
Nou vooruit dan maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi hoor!!*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ik weet het niet Vlindur, maar zwaar is het wel! Sterkte vandaag![]()
Ik zal mijn trouwjurk ook even onder een spoiler stoppenDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Kan ik dat zwart op wit krijgen?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:31 schreef freecell het volgende:
EN heus, er komt een leeftijd dat ze ook zelf weer gaan liggen
Ja precies, dat is alles wat je kunt doen. Zorgen dat hij het comfortabel heeft (desnoods eens een zetpil proberen?) en met zo minimaal mogelijke aandacht weer in slaap te laten vallen.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:44 schreef freecell het volgende:
Oja, das inderdaad goed lastigLekker warm aankleden en zorgen dat hij vlak voor het naar bed gaa goed gegeten heeft deed hier de truc... Maar vervelend is het wel....
Voor hij op bed gaat krijgt hij een papflesquote:Op donderdag 16 september 2010 08:44 schreef freecell het volgende:
Oja, das inderdaad goed lastigLekker warm aankleden en zorgen dat hij vlak voor het naar bed gaa goed gegeten heeft deed hier de truc... Maar vervelend is het wel....
Lamstraal: das ook wel erg jong om het al zelf te kunnen hoorOok jong om te gaan staan trouwens
Mag dat morgen? Ik wil weer es een nacht doorslapenquote:Op donderdag 16 september 2010 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja precies, dat is alles wat je kunt doen. Zorgen dat hij het comfortabel heeft (desnoods eens een zetpil proberen?) en met zo minimaal mogelijke aandacht weer in slaap te laten vallen.
Het komt wel goed, Vlindur, het klinkt alsof je het heel verstandig aanpakt en het lijkt me een kwestie van afwachten tot hij jou niet meer nodig heeft om weer in slaap te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |