Ik ook, wat een toeval he?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Ik voel me best eenzaam nu. geen idee waarom.
ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Zoek het uit. Bij alles wat ik niet snap, wil ik weten waarom het zo is. Doe ik soms een beetje teveel denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
*virtual hug*quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Whaat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aah dus ik reis al die tijd met een OceanView chipkaart .. ik wist het
dude...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Baalhaar het volgende:
[ http://i2.photobucket.com/albums/y19/roelenroel/lezen-cola.jpg&t=1]afbeelding ]
welke film heb je gekeken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Einde van middag teruggekomen, helemaal kapot qua slaap spierpijn brak alles. Dus vanmiddag geslapen en net klaar met film kijken.
quote:
The Exorcist (1973), ik mag graag horrorfilms kijken en deze stond bovenaan in een top100 lijst, maar vond het eigenlijk maar een saaie film. Terwijl het juist een van de meest lucratieve horrorfilms is. Hij was gewoon ranzig, niet eng.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
welke film heb je gekeken?
Ik keek Blood Creek.
Horrorfilms!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
The Exorcist (1973), ik mag graag horrorfilms kijken en deze stond bovenaan in een top100 lijst, maar vond het eigenlijk maar een saaie film. Terwijl het juist een van de meest lucratieve horrorfilms is. Hij was gewoon ranzig, niet eng.
Horrorfilms moeten voor mij een beetje realistisch zijn om in de sfeer te komen + blijven. Zodra er dingen uit het niets gaan zweven enzo val ik in slaap.![]()
er zijn vast wel mensen die de gemuldehondkroekjes helemaal het einde vinden hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Daar gaat mijn zelfwaarding, -respect, en -vertrouwen. Wat een prachtmeid zeg!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:51 schreef PeZu het volgende:
ovean view opbokken met je kut post, zelf met een 120 Mb lijn is het fokking irritant
gemuldehondkroekjes. Woord van de week.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn vast wel mensen die de gemuldehondkroekjes helemaal het einde vinden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |