quote:Juist, I'm proud to be a Zeeuw
en toch blijft het een waarheid als een koe, ga maar eens een poosje op strand naar de golven kijken en luisteren op een druilerige dag, weet je gelijk wat er bedoeld wordt
groetjes uit vlissingen
quote:Ik vind die tekst wel aardig eigenlijk. Volgens mij gaat McArthurPark over een park in LA dat verloedert. Het is bij mijn weten hét junkenpark van LA (eerst namen de junks het 's nachts over, nu is het overdag ook niet al te fris meer), terwijl het vroeger best een leuk park was. De autoriteiten hebben het park verder genegeerd en de tekstdichter vreest dat het ook nooit meer zo wordt als vroeger.
Op dinsdag 25 juli 2000 03:27 schreef Zanderrr het volgende:
Bij een 'goede songteksten'-topic hoort natuurlijk een 'slechte' tegenhanger. Dus hier is ruimte voor de songteksten die je bijzonder slecht vind.Deze komt uit de klassieker 'MacArthur Park', sowieso al een vreselijk nummer:
"MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again"Waar de * gaat dit over? Over een taart die in de regen is blijven staan? Wat een onzin!
quote:Ahum, dat is natuurlijk een fan van Kane. Een Kaner... duh...
Op dinsdag 25 juli 2000 16:25 schreef Public Enemy het volgende:En wat is een "kaner" dan ? Geen disrepect voor mensen met deze verschrikkelijke ziekte maat dat lijkt me een tikfout. Dat moet dus "Kankers" zijn... zie de volgende quote
"Lucky that my breasts are small and humble, so you don't confuse them with mountains."- Shakira. .
"I'm afraid of a ghost, that's the site that I fear most, rather have a piece of toast. "-Desray. .
quote:Dat vind ik wel meevallen. Kan me wel voorstellen dat zo'n zin bij je opkomt als je op het strand staat.
Op vrijdag 26 april 2002 08:16 schreef Zander het volgende:[..]
Het blijft semi-poetisch gereutel, imo...
"De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht." is nog redelijk goed gevonden, maar Bløf heeft over het algemeen inderdaad hele slechte songteksten.quote:Op woensdag 26 juli 2000 09:14 schreef Trainspotter het volgende:
Blof maakt er af en toe ook een potje van:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht.
Hoe kan iets zouts nou een zilte zucht slaan?
quote:Mijn schoenen zijn gejat Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
wow, diep hoor.. NOT! Ik vind het nergens op slaan, gewoon quasi-intellectuele cliche teksten. Doet me altijd weer denken aan Hans Teeuwen met zijn nep-gedicht dat opzettelijk nergens op sloeg, maar toch mooi werd gevonden door het publiekquote:Ik kan nergens heen, maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:22 schreef BobRooney het volgende:
moppie moppie moppie,
krijg je niet meer uit me koppie
en ik vind je toppie oooooh moppie!
Waarom, oh waarom heb ik hier naar geluisterd? Ik wist dat ik het niet moest doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:00 schreef ßliss het volgende:
*Voor hen die deze lagere diersoort kennen*
Ik play chikiez als geen ander, en niemand die het kan
*knip*
Jullie gaan me nooit vergeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |