Ja nog wel een vaag beeld jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:49 schreef One_conundrum het volgende:
mijn 32 was na wassen 100% te kort. BT heeft nog wel een beeld bij mij toch?
Ik had het over de STF die krimpt ongeveer 4 inches in de lengte...quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben bijna 1.90, maar lengtemaat 34 is bij mij altijd nét te kort. In de winkel lijkt het net te kunnen, maar bij zitten kruipen de broekspijpen te hoog op. En dat ziet er nét niet uit. Mijn maat is 32/35 - dat is dus 32/36 in de praktijk. Lastig te vinden nog!
En een lengte maat 38 lijkt mij al helemaal niet te doen!
4 inch is wel erg optimistisch hoor. Ik zou 2,5 meer als richtlijn nemen, hoogstens 3 maar daar kom je al zelden aan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had het over de STF die krimpt ongeveer 4 inches in de lengte...
Nouja ik ben 2 meter en 38 is precies goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
4 inch is wel erg optimistisch hoor. Ik zou 2,5 meer als richtlijn nemen, hoogstens 3 maar daar kom je al zelden aan.
Als je jeans nat zijn kun je ze gewoon oprekken door je jeans bij de onderkant van de broekspijp en de waist te pakken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe rek ik trouwens een jeans een beetje op?
Waar oprekken? Ze dragen helpt sowieso wel trouwensquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe rek ik trouwens een jeans een beetje op?
Bij de waist, ik had eentje aan die in een grotere maat niet mooi zat maar nu toch wel erg strak isquote:Op maandag 1 november 2010 12:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Waar oprekken? Ze dragen helpt sowieso wel trouwens
Ja maar dan rek je 'm in de lengte neem ik aan?quote:Op maandag 1 november 2010 09:21 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Als je jeans nat zijn kun je ze gewoon oprekken door je jeans bij de onderkant van de broekspijp en de waist te pakken.
Wat is het bijzondere dat ie heeft dan voor ¤380?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Stansfield het volgende:
http://moostailoredbasics.com/
Voor de echte jeansfreak.
Vind het zwaar overpriced voor een paar of jeansquote:MADE TO MEASURE JEANS
quote:Heb het ook voorbij zien komen via tenue de nîmes, maar voor dat geld zou ik eerder voor andere jeans gaan. Het grootste nadeel is dat wanneer je jeans op maat laat maken, is het feit krimpen ze wel of niet? En ik kan nergens terug vinden of die moos hier rekening mee houdt?Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Stansfield het volgende:
http://moostailoredbasics.com/
Voor de echte jeansfreak.
quote:Nee maar sowieso kan je dan gewoon niet beter een unsanforized jeans kopen? Die krimpt toch helemaal goed naar je lichaam?Op dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Heb het ook voorbij zien komen via tenue de nîmes, maar voor dat geld zou ik eerder voor andere jeans gaan. Het grootste nadeel is dat wanneer je jeans op maat laat maken, is het feit krimpen ze wel of niet? En ik kan nergens terug vinden of die moos hier rekening mee houdt?
quote:Op maandag 1 november 2010 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij de waist, ik had eentje aan die in een grotere maat niet mooi zat maar nu toch wel erg strak is
Staat volgens mij op ebay...quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha, chillalleen wel nogal duur
Wat.....!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Jammer dat die broeken nooit in mijn maat zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |