Vind hem niet beroemd en niet berucht ..wat ik van hem vind Jaaa laat ik dat hier maar niet zeggen ..niet goed voor zijn rikketik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef san39 het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon he de een vind em beroemd de ander berucht![]()
![]()
![]()
Och, och, och, het is zover hoor, de inruil van een eens zwarte ziel, voor een wit voetje, de knieval voor de macht van de knopjes! Verraad aan HET Gilde! Ergens buigt de God van Rel en Onrust deemoedig het hoofd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef TjetMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het onvermijdelijke is gebeurd... SeSeSeS is mod geworden
Krijg de kolere!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, och, och, het is zover hoor, de inruil van een eens zwarte ziel, voor een wit voetje, de knieval voor de macht van de knopjes! Verraad aan HET Gilde! Ergens buigt de God van Rel en Onrust deemoedig het hoofd!
Triest
zal wel een zeikstijve zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:07 schreef SeSeSeS het volgende:
OhhGod Ik kreig ân steife roept Opa toen 'ie zijn ellûfde Topic zag...![]()
[ link | afbeelding ]
haha net een eigen film chanel lolquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ja hoe? dat is de vraag. Is hij gezwicht voor aardse goederen, heeft hij daarmee zijn ziel aan de duivel verkocht, wie het weet? Het vlees is zwak.....
![]()
Jaaa, terwijl er van deze man toch werd gedacht en verwacht dat hij stevig in zijn schoenen stond en alle verleidingen zou kunnen weerstaan. Wat was het dan dat hem deze keuze liet maken....quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef san39 het volgende:
[..]
haha net een eigen film chanel lol
Nahh.. dach 't niet hé? Ik heb óók m'n trots...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:
SeSeSeSE is modwordt het toch nog gezellig daar op die chat
jaja ses nu ga je net als ik ook met hartjes chatten jajaquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nahh.. dach 't niet hé? Ik heb óók m'n trots...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |