hoe weet ik dan of ik er weer op kan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kick duurt een paar seconden een ban duurt net zo lang als dat de mod het beliefd..
Dat zeggen ze allemaal... Naar de Pin Up Club keek ook niemand...quote:
moet ik even vragen voor je??quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
hoe weet ik dan of ik er weer op kan?
Dat weet je dus niet. Een chat zonder regels dus. Betekent afwachten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
hoe weet ik dan of ik er weer op kan?
zit niet veel anders op denk ik al die chats staan cirkeltjes te draaienquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Naar de Pin Up Club keek ook niemand...
Als er cirkeltjes staan te draaien heeft dat, volgens mij, niks te maken met een ban.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
zit niet veel anders op denk ik al die chats staan cirkeltjes te draaien
Ik moest altijd stiekem op de kamer van mijn zusje kijkenquote:
ok balen chanelquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En als er wat grove woorden vallen? Pas je terplekke aan, zeg er niks over want je krijgt vanalles over je heen...van een mod en dat alles wordt onder de mantel des mods/opaa's weer goedgeluld.
Wat valt me 1 persoon ontiegllijk tegen!
ik ook niet maar dat geeft niet ik vraag wel iemand andersquote:
snorrie`s bannetje stelde ook niet veel voor gisteren..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En als er wat grove woorden vallen? Pas je terplekke aan, zeg er niks over want je krijgt vanalles over je heen...van een mod en dat alles wordt onder de mantel des mods/opaa's weer goedgeluld.
Wat valt me 1 persoon ontiegllijk tegen!
weet je chan,quote:
Het zijn de afzonderlijke chats San, dat zal nooit samenkomen...echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef san39 het volgende:
[..]
weet je chan,
zozonde altijd die chats met mods heb t nu voor 3e x(andere chats als die) ofzow gezien chatters en mods lijken niet samen te gaan he,tenminste niet altijd zondezonde
moderators moeten gewoon niet mee chatten dat is al....en zeker niet met 5 mods onder elkaar gaan chatten..dan verdwijnen de gewone chatters ...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef san39 het volgende:
[..]
weet je chan,
zozonde altijd die chats met mods heb t nu voor 3e x(andere chats als die) ofzow gezien chatters en mods lijken niet samen te gaan he,tenminste niet altijd zondezonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |