hoe weet ik dan of ik er weer op kan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kick duurt een paar seconden een ban duurt net zo lang als dat de mod het beliefd..
Dat zeggen ze allemaal... Naar de Pin Up Club keek ook niemand...quote:
moet ik even vragen voor je??quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
hoe weet ik dan of ik er weer op kan?
Dat weet je dus niet. Een chat zonder regels dus. Betekent afwachten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
hoe weet ik dan of ik er weer op kan?
zit niet veel anders op denk ik al die chats staan cirkeltjes te draaienquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Naar de Pin Up Club keek ook niemand...
Als er cirkeltjes staan te draaien heeft dat, volgens mij, niks te maken met een ban.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
zit niet veel anders op denk ik al die chats staan cirkeltjes te draaien
Ik moest altijd stiekem op de kamer van mijn zusje kijkenquote:
ok balen chanelquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En als er wat grove woorden vallen? Pas je terplekke aan, zeg er niks over want je krijgt vanalles over je heen...van een mod en dat alles wordt onder de mantel des mods/opaa's weer goedgeluld.
Wat valt me 1 persoon ontiegllijk tegen!
ik ook niet maar dat geeft niet ik vraag wel iemand andersquote:
snorrie`s bannetje stelde ook niet veel voor gisteren..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En als er wat grove woorden vallen? Pas je terplekke aan, zeg er niks over want je krijgt vanalles over je heen...van een mod en dat alles wordt onder de mantel des mods/opaa's weer goedgeluld.
Wat valt me 1 persoon ontiegllijk tegen!
weet je chan,quote:
Het zijn de afzonderlijke chats San, dat zal nooit samenkomen...echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef san39 het volgende:
[..]
weet je chan,
zozonde altijd die chats met mods heb t nu voor 3e x(andere chats als die) ofzow gezien chatters en mods lijken niet samen te gaan he,tenminste niet altijd zondezonde
moderators moeten gewoon niet mee chatten dat is al....en zeker niet met 5 mods onder elkaar gaan chatten..dan verdwijnen de gewone chatters ...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef san39 het volgende:
[..]
weet je chan,
zozonde altijd die chats met mods heb t nu voor 3e x(andere chats als die) ofzow gezien chatters en mods lijken niet samen te gaan he,tenminste niet altijd zondezonde
Iets meer dan 3 hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maar voorlopig zitten er maar 3 vieuwers op zijn chat de rest zit op SIO
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
moderators moeten gewoon niet mee chatten dat is al....en zeker niet met 5 mods onder elkaar gaan chatten..dan verdwijnen de gewone chatters ...
2 mods ingelogd is prima ..maarja ik vind het niet erg hoor..
Zeker ook een punt, die moderators zouden eens op moeten zoeken wat de naam moderator betekend!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
moderators moeten gewoon niet mee chatten dat is al....en zeker niet met 5 mods onder elkaar gaan chatten..dan verdwijnen de gewone chatters ...
2 mods ingelogd is prima ..maarja ik vind het niet erg hoor..
ik blijf Altijd bij mezelf hangen chanel,waar ik wil lezen en reageren doe ik totdat ik het zat benquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Keuzes maken, zoals ik die heb gedaan, dat werkt. Hou niet van mensen die overal tusen blijven hangen, dat is het antwoordt!
volgens mij maken die mods daar allemaal vriendjes weer mods die andere er weer af gooie voor de lolquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker ook een punt, die moderators zouden eens op moeten zoeken wat de naam moderator betekend!!!
Dat zijn geen vieuwers PB zijn ustreamers wil niets zeggen ..nu er diverse sites zijn waar de chats zijn gebundeld krijg je een verkeerd beeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iets meer dan 3 hoor
[ afbeelding ]
Dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef san39 het volgende:
[..]
ik blijf Altijd bij mezelf hangen chanel,waar ik wil lezen en reageren doe ik totdat ik het zat ben
Een groot zooitje van ik maak die ff mod, lang leve de lolquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
volgens mij maken die mods daar allemaal vriendjes weer mods die andere er weer af gooie voor de lol
Op chats en fora zitten meestal meer lurkers dan actieve deelnemers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dat zijn geen vieuwers PB zijn ustreamers wil niets zeggen ..nu er diverse sites zijn waar de chats zijn gebundeld krijg je een verkeerd beeld.
Vieuwers zijn de chatters en daar draaid de stream op
lurkers die op 4 chats tegelijk kijken dan zekerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op chats en fora zitten meestal meer lurkers dan actieve deelnemers.
jaja opa heeft er wel lol in hij zou zijn mods eens beter moeten aanpakkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Oh, when the saints go marchin in![]()
[ link | afbeelding ]
Je het het over Panflos die even flink uitgescholden werd door een mod? En daarna min of meer als schuldige werd aangewezen?quote:
Nee daar heb ik het niet over Moots, heb het trouwens wel gezien en vond dat ook niet normaal, verre van zelfs.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je het het over Panflos die even flink uitgescholden werd door een mod? En daarna min of meer als schuldige werd aangewezen?
Is daar een zinnig commentaar op te geven dan...die roeptoeter houd zijn gemak wel daar in de states.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
Zou Oop vanavond de toespraak van Wilders nog gaan volgen en van commentaar voorzien
Ja, ja, maar het gaat in dit geval natuurlijk om het commentaar van Oop. Ik hoorde dat, dat met het laatste debat best hilarisch wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Is daar een zinnig commentaar op te geven dan...die roeptoeter houd zijn gemak wel daar in de states.
Anders komt het nooit tot CDA VVD en laffe gedoogsteun PVV...of snor zou moeten roepen dat het allemaal kiezersbedrog is natuulijk LOL ..want dat is wat Wilders heeft gedaan zijn kiezers belazerd.. mijn stem had ie in iedergeval niet!!
commentaar geven óp opa is nog leuker maar dat vond een mod de laatste keer van nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, maar het gaat in dit geval natuurlijk om het commentaar van Oop. Ik hoorde dat, dat met het laatste debat best hilarisch was
Waar ging dat over dan, dat heb ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je het het over Panflos die even flink uitgescholden werd door een mod? En daarna min of meer als schuldige werd aangewezen?
Als je goed je best doet wordt je ook moderator daar seven.....moderator op zijn chat zijn is hellemaal niet bijzonder hoor...zolang je hem maar lang genoeg naar de mond praat ..ben je het zo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
commentaar geven óp opa is nog leuker maar dat vond een mod de laatste keer van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |