Kolere (zucht) dit gaat weken kosten...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:19 schreef san39 het volgende:
[..]
jaja ses nu ga je net als ik ook met hartjes chatten jaja![]()
je wordt een watje net als ikkes
Val me wel tegen dat je Beequeen niet ff unbant heb nu je de kans had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kolere (zucht) dit gaat weken kosten...
Mij ook..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Val me wel tegen dat je Beequeen niet ff unbant heb nu je de kans had.
Slotje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik heb de OP ook maar ff gevuld.
De Opa-chat is streamgerelateerd en maakt integraal deel uit van wat Opa op zijn stream meemaakt, dus óprotten met zuur commentaar!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat hier over de stream, en dit wordt geen chat-feedback-topic ofzo.
jarennnnnnnnnquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kolere (zucht) dit gaat weken kosten...
Joh.....ga lekker MODderen op die chat...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
De Opa-chat is streamgerelatreerd en maakt integraal deel uit van wat Opa op zijn stream meemaakt, dus óprotten met zuur commentaar!
Dus het was toch aaan mijn adres? Geeft niks hoor , hebt een btje gelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarschijnlijk aasde ze zelf op die vacature van Mod en nu heeft Ses 'm net voor haar neus weggepikt.quote:
Ik heb duidelijk een IP-nummer gemist blijkbaar...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh.....ga lekker MODderen op die chat...
Oop zegt nog altijd Voetbal Insite. Waarschijnlijk kijkt hij op zondag ook nog steeds naar Sport in Beeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat heet tegenwoordig Voetbal International, PB.
tis die sessessesquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aasde ze zelf op die vacature van Mod en nu heeft Ses 'm net voor haar neus weggepikt.
Ben nog nooit ingelogd daarquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een IP-nummer gemist blijkbaar...
Een kick duurt een paar seconden een ban duurt net zo lang als dat de mod het beliefd..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef SeventhDay het volgende:
Ik kan nog steeds niet terug bij opa en die andere hoe lang duurt dat kikke daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |