????? Was dit nu weer?quote:Op zondag 19 september 2010 23:26 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.vinkentouw.tk/
Nieuwe link van SIO
het perfecte diner voor iemand die binnenkort gedotterd moet worden! Kunnen ze deze vetrestjes gelijk mee opruimenquote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Etenstijd: patat met saté
[ afbeelding ]
Ja jammer dat jij daar ook toe behoorquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef vandijkie1974 het volgende:
Ja opa wel... jammer dat de meesten hier dat niet zijn
Spuit 11 geeft modder.... Er is hier niet 1 iemand die kan zeggen dat ik niet recht door zee ben!quote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja jammer dat jij daar ook toe behoor
Beetje hog van de toren blazen vandaag geregistreed hier met 3 posten al gelijk oordelen..quote:Op maandag 20 september 2010 17:18 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Spuit 11 geeft modder.... Er is hier niet 1 iemand die kan zeggen dat ik niet recht door zee ben!
wat jij wiltquote:
Ja hoor spuitje maar als ik aangevallen wordt dan reageer ik terug waar het staatquote:Op maandag 20 september 2010 17:39 schreef spuitje het volgende:
Pfff...........kunnen jullie die onderlinge kleinzielige ruzietjes niet uitvechten op 1 van die vele chats? Zijn er onderhand meer dan genoeg denk ik!
Kunnen we hier gezellig verder praten over Snorremans die morgen in het ziekenhuis wordt verwacht geloof ik.
De lever? Nee tochquote:Op maandag 20 september 2010 17:39 schreef spuitje het volgende:
Kunnen we hier gezellig verder praten over Snorremans die morgen in het ziekenhuis wordt verwacht geloof ik.
Tja soms gaat het wel eens verkeerd he kan je zo hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
Vier op een rij omdat imand niet kan quoten of zijn eigen quote wijzigen.![]()
Eik is het om te
Hee kijk nou eens, een verdwaalde chatkiller op zoek naar de echte wereld.. gezellig weer..quote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef vandijkie1974 het volgende:
Ja opa wel... jammer dat de meesten hier dat niet zijn
Nee, niet gezellig. We gaan 't weer over de stream hebben, gezeurquote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef SeSeSeS het volgende:
Hee kijk nou eens, een verdwaalde chatkiller op zoek naar de echte wereld.. gezellig weer..![]()
Gezellig...quote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, niet gezellig. We gaan 't weer over de stream hebben, gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |