abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2010 @ 20:55:09 #1
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86292304

:W. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.

http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nl (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!

:o. Vorige delen !

Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !

Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !

Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !
Vraag maar in het draadje! :P

vrijdag 10 september 2010 @ 20:55:54 #2
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_86292344
Tietenfipo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_86292382
tvp
pi_86292426
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef Swine het volgende:
tvp
pi_86292473
tvp :P

Ik had mijn post int vorige topic nog ge-edit btw ;)
pi_86292538
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
tvp :P

Ik had mijn post int vorige topic nog ge-edit btw ;)
Repost dan maar hier, gok niet dat veel mensen gaan terugzoeken ;)
pi_86292589
Vrouwen met rode haren: koperen daken vochtige kelders.
Fear is the grease of society.
pi_86292612
Zanger Rinus via de bovenbuurman ;( :')
pi_86292640
Ik heb dat ook regelmatig gehad...laat mensen altijd netjes uitpraten...vraag ze dan vervolgends hoe het kan dat ik gebeld wordt, want idd belmeniet....dan krijg je óf: ow doei... :') of een lulverhaal...dan vraag ik altijd om de naam van de persoon die ik aan de tel heb, naam chef en telefoon nummer bedrijf.....vervolgens krijg je dan ok een: nee....dag mevrouw... :')
pi_86292641
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah, het is wettelijk verplicht :')

Hetzelfde als hetbelmenietregister aanbieden :') echt te mooie situaties geeft dat :P

Vanmiddag zo'n vrouwtje;

Yashi zegt goedendag blabla:
vrouw: ik heb geen interesse
Ik: maar u weet niet eens wat ik ga zeggen
vrouw: toch heb ik geen interesse (oftewel ze wordt gek van commerciële telefoontjes)
ik: dan wil ik u graag de mogelijkheid bieden om in de toekomst geen commerciële telefoontjes meer te ontvangen
vrouw: Dat bepaal ik zelf wel, die mogelijkheid is aan mij..
ik; :')! (wat zeg ik nu net muts :') )
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2010 @ 21:00:59 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86292650
Mocht u nou geen deel willen nemen aan dit draadje of bezwaar hebben dan kunt u zich afmelden via deze knop!

pi_86292743
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb dat ook regelmatig gehad...laat mesden altijd netjes uitpraten...vraag ze dan vervolgends hoe het kan dat ik gebeld wordt, want idd belmeniet....dan krijg je óf: ow doei... :') of een lulverhaal...dan vraag ik altijd om de naam van de persoon die ik aan de tel heb, naam chef en telefoon nummer bedrijf.....vervolgens krijg je dan ok een: nee....dag mevrouw... :')
Hm dat is wel vaag, ik merk bij ons dat als ze het toch hebben dat iedereen altijd netjes zijn excuses maakt en gaat proberen te voorkomen.. Terwijl we er volgens mij niks mee kunnen :')
Maar volgens mij heb je ook van die callcenters die randomnummers proberen..

Ach zolang ik Business to Business bel kan ik er niet zo mee zitten, maar hoop eerlijk gezegd geen privé persoon te hoeven bellen..
pi_86292851
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Hm dat is wel vaag, ik merk bij ons dat als ze het toch hebben dat iedereen altijd netjes zijn excuses maakt en gaat proberen te voorkomen.. Terwijl we er volgens mij niks mee kunnen :')
Maar volgens mij heb je ook van die callcenters die randomnummers proberen..

Ach zolang ik Business to Business bel kan ik er niet zo mee zitten, maar hoop eerlijk gezegd geen privé persoon te hoeven bellen..
ik heb meer onbeschofte, agressieve, telefonische verkopers gehad dan beleefde... maar de laatste tijd dus niet meer
pi_86293048
Ik ben sinds augustus gestopt met mijn luizige bijbaantje (3 uur in de week :+), maar ik begin nu toch wel te merken dat ik die 100 euro extra in de maand wel behoorlijk mis (als student zijnde). Iemand enig idee wat voor werk er te vinden is voor max. 8 uur per week (behalve callcenters :r )?

*Eerste post in Nijmegen-topic van mij geloof ik \o/
pi_86293080
Wat is het toch fijn om bij een klantenservice te werken (niet altijd maar goed)... Je belt nooit ongelegen want je hoeft (bijna) nooit te bellen... O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_86293125
Stefka! eerst voorstellen! o|O
pi_86293472
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Californium het volgende:
Stefka! eerst voorstellen! o|O
Tssk, veeleisend!

Ik ben Stef, 20 jaar oud, inmiddels al bijna 3 jaar trots inwoner van Nijmegen en ik studeer nog. Verveling bracht mij eigenlijk hier en mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! (dan kijk ik wel of ik ze ook beantwoord :+)
pi_86293581
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Stefka het volgende:

[..]

Tssk, veeleisend!

Ik ben Stef, 20 jaar oud, inmiddels al bijna 3 jaar trots inwoner van Nijmegen en ik studeer nog. Verveling bracht mij eigenlijk hier en mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! (dan kijk ik wel of ik ze ook beantwoord :+)
wat studeer je, waar woon je? wat voor een werk zoek je? (mijn vriend werkt in een magazijn via de susa en daar hebben ze altijd mensen nodig voor minimaal 1 dag in de week(wel tot 'avonds))
pi_86293635
en hoe groot is je piemol?
pi_86293665
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet geheel onbelangrijk
:+
pi_86293674
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat :+ en hyves? ;)
pi_86293758
En zn telefoonnummer!!
pi_86294007
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Californium het volgende:

[..]

wat studeer je, waar woon je? wat voor een werk zoek je? (mijn vriend werkt in een magazijn via de susa en daar hebben ze altijd mensen nodig voor minimaal 1 dag in de week(wel tot 'avonds))
Ik studeer geschiedenis op de uni. Afgelopen week is het weer los gegaan, ben dit jaar met de master begonnen.
Ik weet eigenlijk niet wat voor werk ik zoek :+ Wil eigenlijk wel eens kijken of ik in een winkel kan werken (hiervoor eigenlijk alleen altijd schoonmaakwerk gedaan, maar daar heb ik het echt mee gehad), maar vrees dat ze me daar niet willen omdat ik geen verkoopervaring heb.
Wat betreft penislengte, tsja, wat zal ik daar eens op zeggen. Hij is gewoon normaal? Nouja, hij heeft een afwijking naar links, maar verder zit alles erop en eraan :+
Wat betreft Hyves, zeker gezien voorgaande uitspraak over geslachtsdelen heb ik toch liever nog even een gevoel van anonimiteit :+ (hoewel een slimme hyvesdetective mij zo gevonden heeft)
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2010 @ 21:27:07 #24
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86294013
Of die zusjes heeft 18+ en voor swarm is 14+ ook voldoende!
Vrouwen! Het zijn net gieren! Als eerste bij de buit! :r
pi_86294060
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:Vrouwen! Het zijn net gieren! Als eerste bij de buit! :r
Ja wtf! Voel me wel enigszins bedreigd met al die moeilijke vragen van die vrouwmensen. Helaas geen zusjes in de aanbieding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')