SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Repost dan maar hier, gok niet dat veel mensen gaan terugzoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
tvp
Ik had mijn post int vorige topic nog ge-edit btw
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah, het is wettelijk verplicht
Hetzelfde als hetbelmenietregister aanbiedenecht te mooie situaties geeft dat
Vanmiddag zo'n vrouwtje;
Yashi zegt goedendag blabla:
vrouw: ik heb geen interesse
Ik: maar u weet niet eens wat ik ga zeggen
vrouw: toch heb ik geen interesse (oftewel ze wordt gek van commerciële telefoontjes)
ik: dan wil ik u graag de mogelijkheid bieden om in de toekomst geen commerciële telefoontjes meer te ontvangen
vrouw: Dat bepaal ik zelf wel, die mogelijkheid is aan mij..
ik;! (wat zeg ik nu net muts
)
Hm dat is wel vaag, ik merk bij ons dat als ze het toch hebben dat iedereen altijd netjes zijn excuses maakt en gaat proberen te voorkomen.. Terwijl we er volgens mij niks mee kunnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb dat ook regelmatig gehad...laat mesden altijd netjes uitpraten...vraag ze dan vervolgends hoe het kan dat ik gebeld wordt, want idd belmeniet....dan krijg je óf: ow doei...of een lulverhaal...dan vraag ik altijd om de naam van de persoon die ik aan de tel heb, naam chef en telefoon nummer bedrijf.....vervolgens krijg je dan ok een: nee....dag mevrouw...
ik heb meer onbeschofte, agressieve, telefonische verkopers gehad dan beleefde... maar de laatste tijd dus niet meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hm dat is wel vaag, ik merk bij ons dat als ze het toch hebben dat iedereen altijd netjes zijn excuses maakt en gaat proberen te voorkomen.. Terwijl we er volgens mij niks mee kunnen
Maar volgens mij heb je ook van die callcenters die randomnummers proberen..
Ach zolang ik Business to Business bel kan ik er niet zo mee zitten, maar hoop eerlijk gezegd geen privé persoon te hoeven bellen..
Tssk, veeleisend!quote:
wat studeer je, waar woon je? wat voor een werk zoek je? (mijn vriend werkt in een magazijn via de susa en daar hebben ze altijd mensen nodig voor minimaal 1 dag in de week(wel tot 'avonds))quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Stefka het volgende:
[..]
Tssk, veeleisend!
Ik ben Stef, 20 jaar oud, inmiddels al bijna 3 jaar trots inwoner van Nijmegen en ik studeer nog. Verveling bracht mij eigenlijk hier en mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! (dan kijk ik wel of ik ze ook beantwoord)
datquote:
Ik studeer geschiedenis op de uni. Afgelopen week is het weer los gegaan, ben dit jaar met de master begonnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
wat studeer je, waar woon je? wat voor een werk zoek je? (mijn vriend werkt in een magazijn via de susa en daar hebben ze altijd mensen nodig voor minimaal 1 dag in de week(wel tot 'avonds))
Ja wtf! Voel me wel enigszins bedreigd met al die moeilijke vragen van die vrouwmensen. Helaas geen zusjes in de aanbieding.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:Vrouwen! Het zijn net gieren! Als eerste bij de buit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |