Jij verzamelt al ook al aardig wat stof, topkok!quote:
Ik heb dan ook weinig vrienden!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Stefka het volgende:
[..]
Oh bedoelen ze jou met D_K?Ik zocht op profiel van iemand die daadwerkelijk D_K heet en die ook in de Nijmegen topics postte. Maargoed, misverstand dus! En jij slaagt er in ieder geval beter in om anoniem te blijven dan ik
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij verzamelt al ook al aardig wat stof, topkok!![]()
Ach, kennis is als wijn, dat moet rijpen!quote:
Wie is dat danquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Stefka het volgende:
[..]
Oh bedoelen ze jou met D_K?Ik zocht op profiel van iemand die daadwerkelijk D_K heet en die ook in de Nijmegen topics postte. Maargoed, misverstand dus! En jij slaagt er in ieder geval beter in om anoniem te blijven dan ik
Zanger Rinus is baas!quote:
Nu kan je nog rondlopen met gladde ballen, maar in de winter kan je beter de vacht laten groeien tegen de kou!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Swine het volgende:
Heerlijk met de blote ballen in de zon liggen vandaag! Wat een weertje! Zal wel de laatste keer dit jaar zijn..
Altijd leukquote:
Ik heb faal dusver, nog niets gevondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:40 schreef Stefka het volgende:
[..]
FFFFUUUU, my cover has been blown!
En ik heb eventjes opgezocht wie die D_K mag zijn, maar nee, zegt me niks.
Edit: Allejezus wat een stalkers hier
Ben jij de Stef @ hyves met 107 vrienden, en heb je 2 broertjes waarvan letters beginnen met E en M?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ik kwam uit op ene Dark_Killah (die dus ook werd afgekort als D_K). Profiel:Dark_Killah
He die ken ik ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben jij de Stef @ hyves met 107 vrienden, en heb je 2 broertjes waarvan letters beginnen met E en M?zoja dan ken ik je
Half elf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:33 schreef Roei het volgende:
[..]
He die ken ik ook.
Swine, waarom loop je met je ballen bloot? Hoe laat moet je straks?
Heeft Pang Hang zijn Chinese wasserette verhuisd? Hoeveel van die dingen heeft men tegenwoordig dan? Ik dacht dat eentje voldoende was?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
KapotHeel de dag 8 trappen op en neer sjouwen, met wasmachines en dozen enzo
Toppunt was de Miele wasmachine die echt wel een kilo of 80-100 woog
2 wasmachines en een drogerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft Pang Hang zijn Chinese wasserette verhuisd? Hoeveel van die dingen heeft men tegenwoordig dan? Ik dacht dat eentje voldoende was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |