Prima hoor! beetje kud weer, maar morgen verwachten ze top weer. Ga ik weer een lekker rondje fietsen, oidquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef gerbenp het volgende:
Hoe gaat het in Grunn trouwens Hans.
Niet voor het noordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima hoor! beetje kud weer, maar morgen verwachten ze top weer. Ga ik weer een lekker rondje fietsen, oid. Hoop dat het bij jou beter weer is.
in brabant is het niet echt goed ok nee, dramatisch... ik moest 4x door de regen fietsenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima hoor! beetje kud weer, maar morgen verwachten ze top weer. Ga ik weer een lekker rondje fietsen, oid. Hoop dat het bij jou beter weer is.
Zou minder zijn, maar volgens Gerrit komt het allemaal wel goed. En Gerrit is een baas dus dan komt het wel goedquote:
Aaj, dat is minder natuurlijk. Ik zelf 1x. Heb gelukkig nog wel flink in de tuin kunnen werken. Gras ligt er weer goed bijquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
in brabant is het niet echt goed ok nee, dramatisch... ik moest 4x door de regen fietsen.
M`n broertje liet `t me net zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde er vanmorgen op radio1 een item over, of gistermorgen... Erg grappig
Heb je niet goed gepland, Brennel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Brennel het volgende:
In het Geldersche is het ook dramatisch...
Morgen wordt het prachtig, maar dan moet ik werken
Sue me, ik vind `m leukquote:
Nee Gerrit is een Friesquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou minder zijn, maar volgens Gerrit komt het allemaal wel goed. En Gerrit is een baas dus dan komt het wel goed.
Vandaag is het hier droog geweest. Tenminste: tijdens mijn werk. Heb tot 15.15uur buiten gewerkt. Toen ik naar de parkeerplaats ging begon `t te regenenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
Ekdom deed Minty!
en hir in Grunn is het ook baggerweer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |