Aardige muziek? Dat is nu net het probleem, als er nog aardige muziek uit zou komen dan had ik het nog iets kunnen vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zeg zemel... er komt tenminste nog aardige muziek van af..
En daar gaat het nou 1 maal om bij haar werk..
Beter dan een lekker ding die nergens naar klinkt..
Krezip heeft voor Nederlandse begrippen toch redelijk werk afgeleverd..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef Lentilka het volgende:
haha, aardige muziek? Ben je doof ofzo?
Dat dus. Wat een vogelbek heeft dat wijf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef welkominspace het volgende:
muziek niks mis mee,die kop wel
blijkbaar wel, zie haar zwanger wezen op dat eerste plaatjequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Lentilka het volgende:
Er zijn veel soorten lelijkerds op de wereld. Sommige vrouwen zijn lelijk omdat ze moddervet zijn, anderen omdat ze een paar met rood kort pittig kapsel hebben en een dito gekleurde bril. Meestal valt er van die mensen met een afval regime en een ton make up nog wat te maken. Behalve van Jacqueline. God, wat is dat een lelijk wijf zeg. Met zo'n kop zou ik wegblijven van tv, en geen suggestieve nummer maken met mijn (superslechte band) Krezip, die de titel PLUG IT IN AND TURN ME ON krijgen. Serieus, zijn er mannen die geil van haar worden? Ze is nog lelijker dan Anky van grunsven.,
[ afbeelding ] HERPADERP
[ afbeelding ]
Voor Nederlandse begrippen? Er komen genoeg goeie bands uit Nederland, alleen niemand kent ze, omdat Nederlanders graag hapklare, goed in het gehoor liggende muziekbrokken willen hebben. Bettie Serveert - ook met zangeres - is een 100 keer betere band dan Krezip, maar net iets te avontuurlijk aangelegd, voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Krezip heeft voor Nederlandse begrippen toch redelijk werk afgeleverd..
En dan zeg ik dit terwijl het toch echt niet mijn gerne is..
... niet mijn gerne zei ik... vind je het gek dat ik het dan niet uit ga diepen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen? Er komen genoeg goeie bands uit Nederland, alleen niemand kent ze, omdat Nederlanders graag hapklare, goed in het gehoor liggende muziekbrokken willen hebben. Bettie Serveert - ook met zangeres - is een 100 keer betere band dan Krezip, maar net iets te avontuurlijk aangelegd, voor de gemiddelde Nederlander.
Die kop hoort in een betonblok!!!quote:
Haar ogen staan raar, het omgekeerde van een aziaat zeg maar. En ze heeft een eendenbek. Ik heb meer onvoordelige dan voordelige foto's van haar gezien, hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen wel eens onvoordelig op de foto staat, dit is toch niet lelijk?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Lentilka het volgende:
Ze is nog lelijker dan Anky van grunsven.,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |