Als D66 hen aan een meerderheid had kunnen helpen dan hadden ze dat zeker weten liever gehad dan PVV.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat het CDA en de VVD D66 uit zouden nodigen om mee te doen?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:22 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als D66 hen aan een meerderheid had kunnen helpen dan hadden ze dat zeker weten liever gehad dan PVV.
dan had de VVD veel meer economisch kunnen hervormen ... nu houdt de PVV hen tegen.quote:
Dat lijkt me sterk, de VVD heeft zich tijdens de verkiezingen vooral geprofileerd op de economie, maar dat laat onverlet dat veel VVD'ers sociale problemen 'over rechts' willen oplossen. Dat gaat met de D'66 zeker niet lukken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
dan had de VVD veel meer economisch kunnen hervormen ... nu houdt de PVV hen tegen.
D66 zou het wel willen denk ik, maar VVD niet. Bovendien 'liggen' ze elkaar niet zo, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, de VVD heeft zich tijdens de verkiezingen vooral geprofileerd op de economische, maar dat laat onverlet dat veel VVD'ers sociale problemen 'over rechts' willen oplossen. Dat gaat met de D'66 zeker niet lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |