20 centimeter per jaar? Is je haar genetisch gemanipuleerd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Qua lengte wel, maar die lengte is ook niet zo uitzonderlijk die ze heeft. Mijn haar is nu zo'n 20cm korter gok ik, dus dat zou een jaar zijn. Zij heeft gewoon een enorme bos krullen, echt heel dik en veel haar lijkt.
Braaf m'n groenters en fruit etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
20 centimeter per jaar? Is je haar genetisch gemanipuleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. En het haar lijkt op een vervilte poedelpruik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Mylene het volgende:
Ranzig zeg, lijkt ook meer een kerel.
Dat sjaaltje wat ze draagt is vast stiekem een bracequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
Lekkere bos natuurlijke dreads
7 kilo is wel zwaar voor je nek, en onder de douche als het zo nat is komt er nog wel een aantal kilo bijDan breekt je nek toch bijna
Jij bedoelt die vrouw die de daklozenkrant en gedichten verkoopt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Zwansen het volgende:
Zo'n persoon liep laatst in A'dam. Leek precies op de tweede foto, leek mij vrij zeker nep. Dit zal ook wel een haox zijn.
Wassen gaat nog wel, schapen zijn ook te wassen, maar krijg het maar eens droog.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
Net alsof zo'n bos haar überhaupt nog te wassen is..
Ja, ze probeerde idd iets te verkopen dacht ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij bedoelt die vrouw die de daklozenkrant en gedichten verkoopt?
Mijn haar danst!quote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het eerste levende haar moet nog gevonden worden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |