Ze heeft toch niet in je oren geknipt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef wimjongil het volgende:
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. Kan niks meer.
Het is een hij (ja, homoseksueel), maar zonder lang haar kan ik niet rocken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet in je oren geknipt?
Ik wilde van dit Illuminati-complot bijna de Joden de schuld geven, maar het zijn de Gristenhonden dus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ja in Den Bijbel staat ook zulks zo'n verhaal dat je je kracht kwijt raakt als je je haren laat knippen
Hence the skillsquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef brother52 het volgende:
Ik ga al jaren niet meer naar de kapper.
Ok of iedereen gaat om de 2 weken naar de kapper, of dit begint scary te worden...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben vorige week ook naar de kapper geweest
fixedquote:
Hmm weet je zeker dat je nog wel haargroei hebt dan?quote:
Heb ik niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je staat in de OP maar je post nog niet zolang/-veel.
Ik ben eergister naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok of iedereen gaat om de 2 weken naar de kapper, of dit begint scary te worden...
Er zit nog wel een beetje groei in maar lang niet overal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm weet je zeker dat je nog wel haargroei hebt dan?
Scheren doe ik ook al jaren niet meerquote:
je gaat voor de ZZ-top look?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Scheren doe ik ook al jaren niet meer
Nee, ik heb een tondeusequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
je gaat voor de ZZ-top look?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |