Wat gecompliceerd allemaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Mylene het volgende:
Leesportefeuille Static. En de Party kom ik er ook zonder schaamte los bij, zit er namelijk niet bij. Behalve dan als mijn man erbij is. Dan krijgen we ruzie.
Ik lees deze bladen met name nachts als ik niet kan slapen en dan met vele blokjes hazelnootchocolade van de Lidl.
Leuk voor je als moeder als je zoon het doet met een vrouw ouder dan jou.
met filmpjequote:*donderdag 09 september 2010 16:45
Micky kiest terrasje tegenover Patricia
Micky Hoogendijk is weer even terug in Amsterdam. Voor een ontspannen borrel koos ze donderdag wel een heel saillante locatie: het terras van cafe De Joffers, recht tegenover het appartement van Patricia Paay.
Foto: frank buis
Of er sprake was van een samenloop van omstandigheden of dat het ging om een venijnig pesterijtje, werd niet duidelijk.
Hoogendijk woont tegenwoordig samen met Adam Curry in Los Angeles. Die verliet vorig jaar na 21 jaar huwelijk Patricia Paay voor Hoogendijk.
Micky Hoogendijk en Adam Curry zijn de komende week nog in Amsterdam.
Ja vind het ook raar van die Tina om nou ineens over haar geheime relatie vertellen met Conny Mus..Dús ze is zelf ook geen lekkere geweest om stiekem een relatie aan te gaan met Connyquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, die moeder van dr nieuwe speeltje is kennelijk ook op zoek naar aandacht. waarom kom je anders na 15 jaar uit de kast als geheim liefje van conny mus. lekker belangrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |