Das......heul lang geledenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Die commerciėlen trek ik niet meer sinds RTL-Veronique is verdwenen
o ja draadstaal, waarom ze hun prog. nou weer een andere naam hebben gegevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Neonletters zo is wel leuk, denk ik.
Hi popjequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
15 september - De dag van de scheiding![]()
nou ja, echt wordt steeds gekker, nou ik hoef er niet aan mee te doen, ga niet scheiden moet ik eerst een lekkere vent hebben om eens mee te trouwen hequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
15 september - De dag van de scheiding![]()
Enorm indrukwekkende film inderdaad. Maar niet wat je noemt luchtigquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit Hotel Rwanda te kijken (film), maar damn wat is ie gruwelijk, ff pauze.
Hoi meiskequote:
Nah, heksje, ik zou er niet eens mee trouwen als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, echt wordt steeds gekker, nou ik hoef er niet aan mee te doen, ga niet scheiden moet ik eerst een lekkere vent hebben om eens mee te trouwen he
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, heksje, ik zou er niet eens mee trouwen als ik jou was.
Sex voor het huwelijk, niets mis mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi meiske![]()
Ik zag dat je urgentie nu officieel en nu maar hopen dat er snel een mooi huuske voorbij komt
Ja dat schijnt bijna nog onsmakelijker te zijn dat Motel van der Valk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit Hotel Rwanda te kijken (film), maar damn wat is ie gruwelijk, ff pauze.
Ja Heidi, zet je cam aan en ga streamenquote:Op zaterdag 11 september 2010 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het is veel te rustig hier......tijd voor een RLS
Kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Heidi, zet je cam aan en ga streamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |