Oh, dan klopt het allemaal weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een lekker vervangend hart gevonden
Oeh, toevalquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vorig weekend mijn zus, die een boek kwam lenen, gecharterd om me door de MacDrive te loodsen met de auto.
Had er opeens zo'n zin in. En zoals altijd, ging het me bij de laatste twee happen enorm tegenstaan. Maar af en toe is die MacMood onweerstaanbaar.
Vanavond eet ik raar. Net een soepje en als ik straks weer trek krijg, maiskolven met boter.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Ik voel me nog steeds zo kut maar het is zo moeilijk om er hier over te praten.![]()
lekker een big macquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde eigenlijk zelf hamburgers bakken, maar we moesten langs DK zn kamer en das ook praktisch langs de Mc
Ja, dan moet je wel, toch?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde eigenlijk zelf hamburgers bakken, maar we moesten langs DK zn kamer en das ook praktisch langs de Mc
quote:
Eet smakelijk voor strakkiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel, toch?!
Ik ga eens even afsluiten, N. is inmiddels thuis, en het is niet echt gezellig als ik dan op de bank zit te laptoppen...
Laters all![]()
Kamer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel, toch?!
Ik ga eens even afsluiten, N. is inmiddels thuis, en het is niet echt gezellig als ik dan op de bank zit te laptoppen...
Laters all![]()
Dat herinnert me er ineens aan dat ik mijn kots-emmertje heb laten staan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Proost Remlof [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij niequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier, is er weer iets pauperigs op SBS waar iedereen naar zit te kijken?
Haha, dat ziet eruit! Droog snorkelen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nou deze dan uit dezelfde serie![]()
[ afbeelding ]
Kooknie, mijn tv-kijk gedrag beperkt zich tot een beperkt aantal zenders. Ow en de BBC, NG en de Discovery Channels soms. En Nederland24quote:
Wij kijken naar RTL4quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Kooknie, mijn tv-kijk gedrag beperkt zich tot een beperkt aantal zenders. Ow en de BBC, NG en de Discovery Channels soms. En Nederland24
Die commerciëlen trek ik niet meer sinds RTL-Veronique is verdwenenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij kijken naar RTL4....Onder het genot van mini pizza's en een lekker drankje....ik alcoholisch DK een sjuutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |