quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is wel serieus cool.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:18 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Zien!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, fiets gekocht. Ik kan echt niet zonder, dan maar een vermogen kwijt.
Onder welke steen heb jij al die tijd geleefdquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is wel serieus cool.
[ afbeelding ]
We wilden eigenlijk nog naar een klooster maar daar moest je kaartjes voor hebben...te halen in de stadswinkel....Van maandag tot en met afgelopen vrijdag....Helaas kregen we het krantje waarin dat stond pas gisteravondquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda was 't ook monumentendag ja. Druk druk.
Ze draaien dat met Octoscape oftewel P2P video streaming.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
De herdenking
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Waarom kan ik niet kijken? Ik krijg Connecting to stream maar het doet niks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
De herdenking
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Het staat op mijn netvlies gebrand.quote:
Kun je gewoon nee op antwoorden (Decline)quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze draaien dat met Octoscape oftewel P2P video streaming.
ik heb geen problemen met Octoshape, sterker nog ik vind het een mooie techniek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je gewoon nee op antwoorden (Decline)
Hij zou het gewoon moeten doen beequeen, kijk anders even of het via cnn.com gaat.
(volgens mij is het nu al afgelopen btw)
Lukte ook niet maar bedankt. Zal straks wel op het nieuws te zien zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hij zou het gewoon moeten doen beequeen, kijk anders even of het via cnn.com gaat.
(volgens mij is het nu al afgelopen btw)
Prescripted by the Spin Doctors, posted by the intern.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Barack Obama zei bij Oprah dat hij niet eens zelf zijn eigen tweets post, maar dat het het is uitbesteed aan een twintigjarige stagiair.
Ik vraag me toch af hoe je het in je hoofd haalt te willen regeren met iemand wiens uitspraken je niet ondersteunt niet alleen als partij maar evenals Nederlandse staat. Het is toch een fundamenteel verschil in het respect aan de vrijheid om te geloven of niet te geloven.quote:
De PVV gaat dan ook niet regeren omdat dat inderdaad niet te verkopen is door het CDA en vermoedelijk ook niet door de VVD. De PVV gaat enkel gedogenquote:Op zondag 12 september 2010 10:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je het in je hoofd haalt te willen regeren met iemand wiens uitspraken je niet ondersteunt niet alleen als partij maar evenals Nederlandse staat. Het is toch een fundamenteel verschil in het respect aan de vrijheid om te geloven of niet te geloven.
Met goed fatsoen kan de rechtse combinatie niet representatief zijn voor de Nederlandse staat.
Het beruchte najaarsgriepje...Sterkte!quote:Op zondag 12 september 2010 11:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
En verder helemaal geen goedemorgen voor mij, want spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en snipverkouden
Regerend gedogen wat een belachelijke uitvindingquote:Op zondag 12 september 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De PVV gaat dan ook niet regeren omdat dat inderdaad niet te verkopen is door het CDA en vermoedelijk ook niet door de VVD. De PVV gaat enkel gedogen
Dat wist ik niet, dat PDL ook oprichter en mede-eigenaar was van BED.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef remlof het volgende:
Ooggetuigeverslag met video van een FOK!ster.
hahahha eenmaal een boef altijd een boefquote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil niets meer met de Nederlandse onderwereld te maken hebben! Ik ben eruit, ik ben ermee gestopt. Bloed kleeft harder aan je geweten dan aan je handen!
quote:Op zondag 12 september 2010 12:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha eenmaal een boef altijd een boef
Gewoon een uurtje wachten dan is het droog.quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
En het regent nog steeds pijpenstelen. Ik wil op de bank met seizoen 2 van The Wire. Maar dan moet ik door de regen naar de MediaMarkt.
What to do, what to do?
Met de bus gaan?quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
En het regent nog steeds pijpenstelen. Ik wil op de bank met seizoen 2 van The Wire. Maar dan moet ik door de regen naar de MediaMarkt.
What to do, what to do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |