Hij zal toch niet meelezen hier?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wel achterlangs hè, hij kan zo meelezen hier
Have funquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, wij zijn pleitos, adios mijn lieve SCertjes en piepschuimflumpjes op al je kleding voor san39
Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat Cc straks op Bali ook betere dingen te doen heeft dan ons missen.
quote:
Ja, en terecht.quote:
Logisch, maar dat komt nog niet in de buurt bij ons missen terwijl je daar in zo'n hemels hotel zit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Maar uiteraard gaat iPadje wel mee! Al is het alleen maar voor Angry Birds HD.
OMG en Pietje doet het nog ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te vertellen wat je eet and she's gone.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar m'n macaroni is wel lekker.
Opgeruimd staat netjes.quote:
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie kruimeltje. De echo wasquote:
Lees er maar gewoon overheen Piet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een ninjaedit van BQ, ik had die zin niet eens gezien.
Ja, die was zo leuk, het duurde alleen even voordat we de beelden op een PC gezet haddenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie kruimeltje. De echo was
Cheers.quote:
Maakt toch niks uit, was echt cute om te zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
Ja, die was zo leuk, het duurde alleen even voordat we de beelden op een PC gezet hadden![]()
Balen dat het nog steeds zo blegh gaat
Als je zin hebt om binnenkort een keer bij Ikeate drinken dan heb ik vast wel een excuus om daar naartoe te moeten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Leandra het volgende:
Hi Laysa.... wat eten jullie vandaag?![]()
Damn dat heb ik al lang niet opquote:
Is goed, ik bel binnenkort wel even....quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, was echt cute om te zien.![]()
Bel maar.
Dat kan af en toe zo yummie zijn.quote:
Er zitten er twee in Gouda, één in t centrum en één vlak bij je huisquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn dat heb ik al lang niet op. Zit er uberhaupt wel een in Gouda centrum?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn dat heb ik al lang niet op. Zit er uberhaupt wel een in Gouda centrum?
Uiteraard ben ik voor de klassieker gegaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan af en toe zo yummie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |