abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86335924
Ah, we zijn hier nog. Mornink!

Dreutelweer, lekker weer om te hardlopen en wii-en.
Go hard or go home
pi_86336038
Verhagen doet afstand van uitspraken Wilders in New York

11/09 Maxime Verhagen, ontslagnemend minister van Buitenlandse Zaken, heeft zaterdagavond laten weten dat Nederland niet achter de uitspraken van Geert Wilders, tijdens diens manifestatie zaterdag tegen de bouw van een moskee in de buurt van Ground Zero, staat. Het is een persoonlijk standpunt van de PVV-leider, zei het CDA-kopstuk.
"De Nederlandse regering hecht net als de Verenigde Staten respect aan de vrijheid om te geloven of niet te geloven, voor iedereen overal ter wereld", klonk het in een verklaring.
Geert Wilders trok zaterdag door New York. "Er moet een lijn getrokken worden", sprak hij zijn menigte toe. "Een islamitisch centrum nabij Ground Zero in deze stad is dan ook uit den boze. Geen moskee hier", klonk het.
De controversiële politicus werd luid toegejuicht. De man zei nog dat een tolerante samenleving niet te vergelijken is met een zelfmoordsamenleving. (bron GVA)
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_86336066
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
[...]
Ik vraag me toch af hoe je het in je hoofd haalt te willen regeren met iemand wiens uitspraken je niet ondersteunt niet alleen als partij maar evenals Nederlandse staat. Het is toch een fundamenteel verschil in het respect aan de vrijheid om te geloven of niet te geloven.
Met goed fatsoen kan de rechtse combinatie niet representatief zijn voor de Nederlandse staat.
pi_86336106
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

HIEPERDEPIEP&HOERA.

LEANDRA van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag O+

(nu mag ik het officieel posten hahaha was van de week te vroeg :@)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86336758
Heeey Leandra jarig?

Van harte gefeliciteerd en geniet van deze dag :*
*O*
pi_86337062
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:31 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af hoe je het in je hoofd haalt te willen regeren met iemand wiens uitspraken je niet ondersteunt niet alleen als partij maar evenals Nederlandse staat. Het is toch een fundamenteel verschil in het respect aan de vrijheid om te geloven of niet te geloven.
Met goed fatsoen kan de rechtse combinatie niet representatief zijn voor de Nederlandse staat.
De PVV gaat dan ook niet regeren omdat dat inderdaad niet te verkopen is door het CDA en vermoedelijk ook niet door de VVD. De PVV gaat enkel gedogen :Y)
pi_86337087
En verder helemaal geen goedemorgen voor mij, want spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en snipverkouden -O-
pi_86337116
Gefeliciteerd Leandra en een fijne dag.. *O*
pi_86337118
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
En verder helemaal geen goedemorgen voor mij, want spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en snipverkouden -O-
Het beruchte najaarsgriepje...Sterkte! :*
  zondag 12 september 2010 @ 11:30:32 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86337189
Gefeliciteerd Leandra!
*O* *O* *O*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86337201
En natuurlijk Lea.......van harte en dat het maar een mooi jaar mag worden, straks met jullie vieren :Y)
pi_86337272
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

De PVV gaat dan ook niet regeren omdat dat inderdaad niet te verkopen is door het CDA en vermoedelijk ook niet door de VVD. De PVV gaat enkel gedogen :Y)
Regerend gedogen wat een belachelijke uitvinding :r

Alsof Wilders zich buitenspel laat zetten. Hij blijft roepen wat hij wil.
pi_86337313
Gefeliciteerd Leandra w/
  † In Memoriam † zondag 12 september 2010 @ 11:46:18 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_86337576
Leandra, van harte. *O* w/ *O* w/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 12 september 2010 @ 11:53:30 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86337756
Leandra, gefeliciteerd en een fijne dag!
  One tough cookie zondag 12 september 2010 @ 11:57:12 #286
169210 liesje1979
pi_86337864
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef remlof het volgende:
Ooggetuigeverslag met video van een FOK!ster.
Dat wist ik niet, dat PDL ook oprichter en mede-eigenaar was van BED.

Gefeliciteerd Leandra. *O*

Goedemorgen.
  zondag 12 september 2010 @ 12:29:35 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86338733
Oh Lies, tis onderweg.
  One tough cookie zondag 12 september 2010 @ 12:30:48 #288
169210 liesje1979
pi_86338771
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
Oh Lies, tis onderweg.
Ah tof! :*
pi_86339085
vanavond ned 2 - 20.20 tot 22.00

Teledoc: Wilders, the movie Ned 2
Documentaire

Geert Wilders weet zowel nationaal als internationaal discussie, woede en bewondering op te wekken. Tijdens de laatste verkiezingen (juni 2010) was zijn Partij voor de Vrijheid (PVV) de grote winnaar. Filmmakers Joost van der Valk en Mags Gavan raakten gefascineerd; wie is Geert Wilders, wie zijn de mensen die op hem stemmen en hoe komt het dat hij zo succesvol is? In Wilders, the movie onderzoeken de filmmakers de drijfveren van Wilders en zijn aanhang. Wie voelt zich aangetrokken tot de denkbeelden van Wilders en wat betekent de groei van de PVV voor Nederland? Via kiezers, partijgenoten, collega's en een onderzoek naar het verleden van Wilders, trachten de filmmakers het fenomeen Wilders te begrijpen. Wilders, the movie is geen politiek pamflet en ook geen moralistisch of demoniserend statement; het is een portret van Geert Wilders en zijn tot nu toe onzichtbare kiezers.

Bekijk de video over Teledoc: Wilders, the movie
pi_86339157
en op ned. 3 begint er een nieuwe dramaserie, lijkt me wel wat heb voorstukje van gezien.
20.25-21.05

die zich afspeelt in de Nederlandse onderwereld.

We leren we het gezin van Carmen van Walraven kennen. Haar man, Frans van Walraven, leidt samen met haar broer Irwan de Rue en met Steven Breusink, de man van haar beste vriendin, een bescheiden drugsimperium. Carmen kent het criminele wereldje als geen ander. Haar vader, de Amsterdamse kroegbaas André de Rue, is een vermaarde drugspionier, die in de jaren zeventig hasjtransporten organiseerde. Toch hoopt ze al jaren dat haar echtgenoot een punt zet achter zijn misdaadcarrière. Als haar jongste zoon Boris op een dag een klasgenootje bedreigt met het pistool van zijn vader, is voor haar de maat vol. Ze eist dat Frans er uit stapt of ze wil een scheiding. Haar dreigement komt op een slecht moment voor Frans, die zwaar in de problemen raakt als hij met Irwan en Steven wordt betrapt bij het rippen van een stash van zware jongen Christian Schiller, alias De Belg. Marleen, de zus van Carmen, gaat trouwen, maar haar moeder Fiep weigert naar de bruiloft te komen als Marleens vader zijn nieuwe vriendin Felicity meeneemt. Marleen vraagt Carmen om te bemiddelen.
  † In Memoriam † zondag 12 september 2010 @ 12:44:29 #291
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86339207
Ik wil niets meer met de Nederlandse onderwereld te maken hebben! Ik ben eruit, ik ben ermee gestopt. Bloed kleeft harder aan je geweten dan aan je handen!
pi_86339234
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil niets meer met de Nederlandse onderwereld te maken hebben! Ik ben eruit, ik ben ermee gestopt. Bloed kleeft harder aan je geweten dan aan je handen!
hahahha eenmaal een boef altijd een boef :+
  † In Memoriam † zondag 12 september 2010 @ 12:47:55 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86339320
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahha eenmaal een boef altijd een boef :+
pi_86341631
als je je verveelt mooi doc. erg indrukwekkend. op uitzending gemist

Documentaire. Met: Juliet Lamont e.a. Waarom werd mijn vader gek? Met deze vraag begint Juliet Lamont haar aangrijpende zoektocht. Jimmy Graham kreeg een acute aanval van (vermoedelijk) paranoïde schizofrenie, waar hij nooit meer overheen kwam. Sindsdien slijt hij zijn dagen met drank, vage boekjes en onsamenhangend gemurmel. Lamont gaat terug in de tijd, naar de protestbeweging van de Londen Sixties, de oversteek van haar ouders naar de hippiescene van Australië en de fatale gebeurtenissen op de Zuidpool. Dat doet ze aan de hand van archiefbeelden, korte tekenfilmpjes en (pogingen tot) gesprekken met haar vader en de mensen uit zijn omgeving. Werd Graham gehersenspoeld door de CIA? Speelde het gebruik van LSD een rol? Of deed een buitenechtelijke affaire met een vrouw, die ongewenst zwanger werd, de stoppen doorslaan? Een duidelijk antwoord krijgt ze niet. Maar aan het slot lijkt er een glimp van verzoening door te breken, als ze haar moeder en broer tijdens een etentje confronteert met hun respectievelijk ex-man en vader Jimmy.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 14:04:43 #295
184769 crew  Deisyy
pi_86341713
Leandra, gefeliciteerd en een fijne dag :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 12 september 2010 @ 14:05:43 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86341752
Thnx voor alle felicitaties :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 september 2010 @ 14:07:16 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86341805
En het regent nog steeds pijpenstelen. Ik wil op de bank met seizoen 2 van The Wire. Maar dan moet ik door de regen naar de MediaMarkt.
What to do, what to do?
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 14:08:59 #298
184769 crew  Deisyy
pi_86341854
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
En het regent nog steeds pijpenstelen. Ik wil op de bank met seizoen 2 van The Wire. Maar dan moet ik door de regen naar de MediaMarkt.
What to do, what to do?
Gewoon een uurtje wachten dan is het droog.

Hier begint de zon door te breken, ik denk dat ik straks nog lekker even met een boek de tuin in ga.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 12 september 2010 @ 14:13:32 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86342025
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
What to do, what to do?
Met de bus gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 september 2010 @ 14:16:02 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86342116
Ik heb echt een hekel aan stadsbussen, vooral hier waar de verbindingen onhandig zijn.
WeatherPro voorspelt tot vijf uur een neerslagkans van 98% ...

Oh well, eerst maar even een broodje maken. Doe ik net alsof dat een verjaardagstaartje voor Leandra is. Voel je je jarig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')