Linke loetje ook een leuke tent idd. maar te duur voor wat je krijgtquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:31 schreef E.T. het volgende:
Ik zag Schagen en uit eten en dacht meteen aan Linke Loetje...![]()
Nu heb ik trek in Hemelse Modder
die hebben geen hemelse modderquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Linke loetje ook een leuke tent idd. maar te duur voor wat je krijgtdoe mij www.debourgondier.net maar
Kloptquote:
Mja ik ben ook wel weer even genezen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Joene het volgende:
Wel een beetje veel , dat kijken van zo een film via tv is wel compleet ruk hoor eigenlijk.
Check. Twee weken geleden was ik daar nog. Echt heerlijke sushi daar!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet naar shabushabu ook? Je weet niet wat je mist.
Geen last van je hart en bloeddruk meer? Goed nieuws!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik ben ook wel weer even genezen.
Ik vind de shashimi beter, betaal ik graag 4 euro per rondje extra voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Check. Twee weken geleden was ik daar nog. Echt heerlijke sushi daar!
Ow het was je eerste keer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef NJ het volgende:
Die heb ik niet geprobeerd. Ook niet naar gekeken, want het diner was een cadeau..
Yep.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow het was je eerste keer?
Ik heb de hele menukaart al gehad. Die champignons zijn ook fokking lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |