Je had mij al bij "all you can eat".quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Shabushabu is all you can eat japans. Voor 25 euro pp.
Ooit nog is gedaan met spareribsquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je had mij al bij "all you can eat".
ik ken de formule swets , maar die naamquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Shabushabu is all you can eat japans. Voor 25 euro pp.
En zelfs IK heb nog nooit de volle 4 rondes gehaald bij shabu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je had mij al bij "all you can eat".
Japans gerecht. In Taiwan barst het van de shabushabu'squote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ken de formule swets , maar die naam
Goeie reden iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow iemand zit nu te beweren dat android beter is omdat je al je muziek dan niet meer synct maar streamt
Dat kan, maar het streamen van al je content was vast en zeker niet de reden om voor android te kiezen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie reden idd
Al moet ik heel eerlijk zeggen na 4 weken android en nu 1 week iphone 4, geef mij ook maar de android
Over die android en die iphone ?quote:
Neen, de reden was mn foon was stuk ,, de iphone 4 niet verkrijgbaar met vodafone en android wel en ook nog eens een schappelijke prijs en maar 1 jarig abbo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan, maar het streamen van al je content was vast en zeker niet de reden om voor android te kiezen.
Lekker J , beetje aromat erop voor de bloeddruk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef KingOfMars het volgende:
De vrouw zet net een schaal komkommerstukjes op tafel.!
Nou dat wordt smullen KOM.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef KingOfMars het volgende:
De vrouw zet net een schaal komkommerstukjes op tafel.!
Ik ook nog hoor. Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan nog een week m'n kop in het zand steken. ff wat te snacken pakken.
Vrouwen en humor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
Mijn vrouw kocht vanmiddag een komkommer ,zeg ik aan de kassa of die voor vannacht of voor het eten was. wordt ze boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |