quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef Joene het volgende:
check je pm KOM. whehhe ik heb er ook ff 1 naar swets zo dan heb ie er nu 2 zie je
Gauchosquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar waar gaan we eten? Ik zeg shabushabu in Rotterdam. Of een gauchos ofzo, lekker vlees vreten.
Of 2.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan zo'n hele grote dikke bloeddoorlopen bloeddrukverhogende hartverneukend steak.
Neuh, ik zag wel wat sappige lappen rosbief passeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]O ja want ik heb nog nooit mijn jesters laten zien he
Vooral hier niet in Oldbies
Whèr doe ai sain up?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De laatste tijd wel wat weinig updates en de boobiesnieuwsbrief stuur je ook niet meer.
Idem.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Joene het volgende:
Uiteraard wel met een lekkere klodder mayo![]()
GVD Ik krijg er zin an Swets.
Is dat aan de A20? Zitten daar niet veel allochtoniers enzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Gauchos aan de bergse voorplas in Rotterdam volgende week zaterdag
Niet naar shabushabu ook? Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef Joene het volgende:
ik ga niet naar ROTTERDAM swets. en zeker niet volgende week aan het eind van mn salaris
Nee man, dat is de goudkust van Rotterdam.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat aan de A20? Zitten daar niet veel allochtoniers enzo?
ShabuShabu vind ik meer de naam voor een goedkope parenclub swetsquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet naar shabushabu ook? Je weet niet wat je mist.
[..]
Nee man, dat is de goudkust van Rotterdam.
Shabushabu is all you can eat japans. Voor 25 euro pp.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ShabuShabu vind ik meer de naam voor een goedkope parenclub swets
Maar uiteten en in rotterdam en eind van salaris is slecht plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |